NEW: Introducing Tap. Addictive chat stories for your 📲 Now in 10 languages
DOWNLOAD NOW!
Seram LAA SANGATTT

Seram LAA SANGATTT

80.1K Reads 6.8K Votes 45 Part Story
nunanineno_ By nunanineno_ Updated Jun 12

UPDATES EVERY SATURDAY !

Takut ke tak , minat cerita seram ke tak , ikut suka hati kau la nak baca ke tak .


Himpunan cerita-cerita seram tak tahu lah seram ke tak . Yang pastinya , pasti ada yang kata 'seram laa sangattt' setelah habis membaca SLS ini .


80% - Cerita benar-benar yang dialami oleh aku dan orang sekeliling aku .
20% - Direka dan difikirkan oleh kepala hotak aku sendiri .





Published : 2 April 2016

Ade satu ketika tu en, siangnye aku baca kisah2 seram kat wattpad.. mlmnye aku meremang x tau knpe.. pd mase tu luar bilik aku cam sunyinye tu lain gile.. mcm.. fhm2 jelah XD
-bunnykookie -bunnykookie Jun 09, 2016
Wuishhhh nk sahur nanti buat saya takut je dh la saya selalu berhadapan dgn tingkap
chimpanziii__ chimpanziii__ May 20, 2016
Malam ni Laila jangan tengok tingkap or keluar ruang tapi...remember Laila remember...*nasihat diri sendiri*
-kuroneko -kuroneko Oct 31, 2016
Baru baca tajuk yang ada dh rasa mcm ada seseorang kat belakang
jungeunmi2103 jungeunmi2103 Nov 20, 2016
Kenak Antu ya x madah "syiok x baca cerita pasal aku tek? Best nak? Lain Kali vote lah. Tok lokek ada jak."
kyna_gafar kyna_gafar Apr 02, 2016
Tak minat citer serammmm. Haha, nuna memang suka letak tajuk yg ade LAA SANGAT eh? 😝