Seram LAA SANGATTT

Seram LAA SANGATTT

87.4K Reads 7.5K Votes 46 Part Story
nunanineno_ By nunanineno_ Updated Jul 28, 2017

Takut ke tak , minat cerita seram ke tak , ikut suka hati kau la nak baca ke tak .


Himpunan cerita-cerita seram tak tahu lah seram ke tak . Yang pastinya , pasti ada yang kata 'seram laa sangattt' setelah habis membaca SLS ini .


80% - Cerita benar-benar yang dialami oleh aku dan orang sekeliling aku .
20% - Direka dan difikirkan oleh kepala hotak aku sendiri .

  • hantu
  • horror
  • misteri
  • mystery
  • random
  • seram
  • takut
TomoeDono9 TomoeDono9 Dec 16, 2017
Ya,Allah menggigil aku msa baca ni serious aku takut sbb aku tido d ruang tamu then ada tingkap kt sblah aku  blakng dn depan tingkap tu😓😓😓😓
apple_bxby apple_bxby Jun 05, 2017
Ade satu ketika tu en, siangnye aku baca kisah2 seram kat wattpad.. mlmnye aku meremang x tau knpe.. pd mase tu luar bilik aku cam sunyinye tu lain gile.. mcm.. fhm2 jelah XD
-bunnykookie -bunnykookie Jun 09, 2016
Wuishhhh nk sahur nanti buat saya takut je dh la saya selalu berhadapan dgn tingkap
jimlaila_ jimlaila_ May 20, 2016
Malam ni Laila jangan tengok tingkap or keluar ruang tapi...remember Laila remember...*nasihat diri sendiri*
-kuroneko -kuroneko Oct 31, 2016
Baru baca tajuk yang ada dh rasa mcm ada seseorang kat belakang
jungeunmi2103 jungeunmi2103 Nov 20, 2016
Kenak Antu ya x madah "syiok x baca cerita pasal aku tek? Best nak? Lain Kali vote lah. Tok lokek ada jak."