[C] HELP!! [BTS Horror FanFiction!]

[C] HELP!! [BTS Horror FanFiction!]

53.3K Reads 4.3K Votes 35 Part Story
Jae By jimfires- Completed

Gangguan demi gangguan terjadi kepada bts semenjak suga mengambil satu barang di sebuah bangunan lama.

Niat untuk memulangkan barang yang di ambil suga  telah menyebabkan empat orang ahli bts hilang.

"Suga: kita kena cari diorang secepat mungkin."

"Jhope: aku tak sangka semua ni jadi kat kita."

"Rap mon: aku dah agak mesti ada yang tak kena dengan dia sejak first time aku jumpa dia."

Apakah yang telah terjadi kepada BTS? Mampukah mereka menghadapi masalah yang menimpa meraka?

  • bangtanboys
  • bts
  • fanfiction
  • funnyhorror
  • humor
  • jhope
  • jimin
  • jin
  • jungkook
  • random
  • rapmon
  • suga
  • taehyung
White_SeoUn White_SeoUn Nov 04
Sama mcm aku terutama klau aku pegang seterika mesti seterika tu rosak sampai kena beli baru dua tiga empat kali gaklah
Eh eh tetibe ade ctrl bagai. Hahahah saye tahu bende tu pon mase dgr lagu tomorrow😂
jiminfly_ jiminfly_ Dec 23, 2016
Ajinjja...Chim pulak yg kena. Spatutnya,Chim kuat ketawa,suka buat aegyo & perasan comel~