CreepyPasta | K-Idol |

CreepyPasta | K-Idol |

79.7K Reads 5.7K Votes 35 Part Story
A.R.M.Y By Ryna_Park Updated Dec 25, 2017

Semua cerita diCopy dan diPaste dan diTranslate oleh Author sendiri.
Kalau ada yang sama mungkin kebetulan シ
For Cast,Author akan letak nama idol eah.

True Story ✔
CreepyPasta ✔
Ghost story from all of country ✔

Ranked #7 In Horror

OriginalTrans By:Ryna_Park

Cover Book By:RinArt

  • bangtanboys
  • bts
  • creepypasta
  • exo
  • horror
  • ikon
  • k-idol
  • killer
  • monstax
  • mystery
  • paranormal
  • park
  • rinart
  • ryna
  • seventeen
  • thriller
  • up10tion
jazlinazamri jazlinazamri Aug 12, 2017
Seb baik takde tryphophobia . Kalau tak pecah dah handphone aku aku baling kat dinding 😂
chewiin chewiin Jun 04, 2017
Patung tu kan kat korea jangan lah takut lagi pun sekarang kan bulan ramadhan
Serius tengok benda macam tu bulu roma jenny terus tegak rasa cungkil je benda alah pastu toreh sampai keluar darah eii geram betul la *psycho side keluar sat*😂
Yeollie_Girl Yeollie_Girl Apr 16, 2016
Dipanggil mati syahid ke? Bukan syahid tu hanya diguna utk org islam ke?