✔ You Say You Love Me (COMPLETE)

✔ You Say You Love Me (COMPLETE)

14.1K Reads 1K Votes 8 Part Story
CQ By Cik_Qirra Completed

Exo k dan apink sudah bercinta selama 2 tahun, mereka selalu bersama dan mereka dikenali dengan panggilan Couple yang paling bahagia di dunia.

Tapi ! ya, ada tapi nya. 

bak kata pepatah, 'langit tak selalu nya cerah', kehadiran semula ex yeochin exo k iaitu Snsd telah mengubah segalanya, Exo sering keluar bersama snsd sehinggakan Apink mula rapat dengan Exo M, membuatkan exo K marah. akibat tidak tahan di marahi oleh Exo k, apink meminta putus.

'hubungan kita setakat ni, korang penipu!' apink

'okey fine! kita putus!!' exo k

Namun pada snsd mereka gembira kerana telah berjaya menghancurkan hubungan mereka

'finally, exopink break up! tahniah girls!! ' snsd

'hati korang lagi hitam dari jubur kuali d.o! hati busuk ! exo k.

kini Exo k mula kembali menuntut pasangan masing masing yang telah pun dikebas exo m. 

'dorang kami punya, korang paham kan?' exo M.

persoalan nya, dapatkah exo k kembali pada Apink?

Atau

hubungan mereka dibiarkan begitu saja?

#terselit sedikit lawak hambar


poster by : Atyn Poster Shop

    Kai & sehun msk kumpulan apink x boleh bayangkan diaorang pakai baju warna pink. Hahahahhahaahhahaa
    Cik_Qirra Cik_Qirra Mar 24, 2016
    nampak nya author pening,..hahaha i means NAEUN HAYOUNG....sorry 😔
    yoongforever- yoongforever- Jun 04, 2016
    @kaisoochikuchak @suho-wifeu143 amari kita gadoh ヽ(´▽`)/
    Sungwoonie_ Sungwoonie_ Apr 17, 2016
    Hahaha!!!Lawak betul.Tak tahu dah macam mana nak berhenti ketawa dan tutup mulut rapat².Hahaha!!!^^