You Say You Love Me (COMPLETE)

You Say You Love Me (COMPLETE)

10.2K Reads 968 Votes 18 Part Story
Apple Hijau By Cik_Qirra Completed

Exo k dan apink sudah bercinta selama 2 tahun, mereka selalu bersama dan mereka dikenali dengan panggilan Couple yang paling bahagia di dunia.

Tapi ! ya, ada tapi nya. 

bak kata pepatah, 'langit tak selalu nya cerah', kehadiran semula ex yeochin exo k iaitu Snsd telah mengubah segalanya, Exo sering keluar bersama snsd sehinggakan Apink mula rapat dengan Exo M, membuatkan exo K marah. akibat tidak tahan di marahi oleh Exo k, apink meminta putus.

'hubungan kita setakat ni, korang penipu!' apink

'okey fine! kita putus!!' exo k

Namun pada snsd mereka gembira kerana telah berjaya menghancurkan hubungan mereka

'finally, exopink break up! tahniah girls!! ' snsd

'hati korang lagi hitam dari jubur kuali d.o! hati busuk ! exo k.

kini Exo k mula kembali menuntut pasangan masing masing yang telah pun dikebas exo m. 

'dorang kami punya, korang paham kan?' exo M.

persoalan nya, dapatkah exo k kembali pada Apink?

Atau

hubungan mereka dibiarkan begitu saja?

#terselit sedikit lawak hambar

Cik_Qirra Cik_Qirra Mar 24
nampak nya author pening,..hahaha i means NAEUN HAYOUNG....sorry 😔
iekanierra iekanierra Apr 17
Hahaha!!!Lawak betul.Tak tahu dah macam mana nak berhenti ketawa dan tutup mulut rapat².Hahaha!!!^^