Mr. Charming [C]

Mr. Charming [C]

649K Reads 27.4K Votes 79 Part Story
Aisyah & Tae By strawberryaisyah Completed

PG-13

Permulaan cerita mmg x tersusun rapi. Harap boleh bertahan dan baca sampai tamat. Thanks❤
  
  Memang la seronok kalau dapat bekerja dekat syarikat antarabangsa yang terkenal di persada dunia, Danial Holdings. Tapi bagi NurRaisya Rania, kalau dapat bos yang berperangai pelik memang tak best. Susah nak jangka sikap CEO yang seorang ni. 
  
  Sekejap perangai dia baik, lain hari jadi garang. Macam-macam perangai Danial Wazal yang tidak boleh dibaca. Bila perangai dia baik, baik sangat. Bila garang, garang sangat. Tapi bila depan Rania je terus dia tak jadi nak marah. Perangai garang dia hilang.
  
  Dah la Danial ni ada empat orang adik-beradik. Semuanya charming, masculine, handsome. Memang idaman gadis. Tapi ada antara mereka yang Rania minat. Adakah lelaki itu Mr. Charming, Mr. Masculine atau Mr. Handsome.. Kalau Mr. Charming, siapa agaknya Mr. Charming tu...
  
  Highest Ranking [#3 in Romance] 
  [#4 Viral List]
  
  Wonderful Cover credit to : @nurflwr a.k.a Kak Awan
  
  Tamat: 31/12/16
  
  ©All rights reserved 2016 @strawberryaisyah

  • bahasamelayu
  • bossandworker
  • cute
  • danialrania
  • ego
  • handsome
  • love
  • novel
  • office
  • random
  • sweet
  • twin
  • wattys2017
arizaysk arizaysk Jul 31
@hamirsm bacalah . feel sikit , nama mainlead lelaki tu danial 😂
latif74 latif74 Jul 28
Jangan mcm tu... asalkan nmpk org tk pakai tudung je,hati tu nk kritik. Haiiisshhh .. Doa yg baik2.