For every story tagged #WattPride this month, Wattpad will donate $1 to the ILGA
Pen Your Pride
Jangan Baca Cerita Ini!

Jangan Baca Cerita Ini!

232K Reads 16.2K Votes 83 Part Story
Aremieroul Akim By AremieroulAkim Updated Jan 29

Terima kasih semua yang dah sudi baca, undi dan komen :D

Dari #1 sampai #44:
Himpunan cerita pendek tentang pengalaman diri sendiri, pengalaman ahli keluarga dan jugak pengalaman-pengalaman yang diceritakan oleh kawan-kawan berkaitan dengan hantu, makhluk halus, jin, syaitan dan seumpama dengannya. 

Dari #46 onwards
Cerita-cerita seram rekaan author berkaitan dengan alam misteri or angker. Ada cerita, ada perkongsian ilmu, dan segala jenis cara yang boleh aku sampaikan supaya malam korang akan dihantui oleh hantu-hantu ni. Dan kalau ada cerita berdasarkan kisah benar, aku akan mention awal-awal. Kalau aku tak mention maksudnya tu cerita rekaan lah ye.

Mungkin cerita-cerita yang diceritakan di dalam ini tak seram, tetapi percayalah kalau kau sendiri yang mengalami situasi tu di dunia nyata, baru kau tahu apa tu definisi sebenar seram.

Selamat membaca. Moga hidup kita dijauhkan dari gangguan makhluk yang sering mahu menggoda, menyesatkan malah nak berkawan dengan kita. Hahaha

Akan diupdate setiap kali ada cerita. InsyaAllah.

  • ceritahantu
  • hantu
  • horror
  • kisahseram
  • malaysia
  • paranormal
  • penakut
  • seram
AutumnChii AutumnChii Dec 12, 2017
Pergh ruginya tak masuk! Mne la tau lepas kluar dari bilik tu kau jadi power rangers 😂 Pastu dpt Misi selamatkan negara drpd keruntuhan pak najib 😂😂
miss_swanRaisya miss_swanRaisya Oct 27, 2017
Memang. Semalam tiga kali mimpi buruk and then baru ingat tak baca doa.
bukan_ulat_buku bukan_ulat_buku Nov 05, 2017
Rugi r tak masuk.. kot2 kua dapat ilmu kebal ke. Hijab terbuka ke. Dapat power boleh jadi bomoh ke pastu😂🤣
skylettoe skylettoe May 16
Wehhhh jangan hantu bungkus pleasee!  Tercirit karang time read 😂
chico_quinn chico_quinn Oct 26, 2017
Semua orang ada pengalaman cerita kat asrama. Termasuk aku. 😭😭😭😭
skylettoe skylettoe May 16
Aku harap PM baru ni lupuskan jarum kat Malaysia doh 😂 tukar dengan lain selain natang tu 😂