NEW: Introducing Tap. Addictive chat stories for your 📲 Now in 10 languages
DOWNLOAD NOW!
Your Mine And Only Mine! (Yandere!mettaton X Reader)

Your Mine And Only Mine! (Yandere!mettaton X Reader)

9.6K Reads 248 Votes 5 Part Story
Justcasuallyinlovewithanimecharacters By SavanahFirefox Updated Dec 18, 2016

So someone else has a yandere book of him x reader and as I was reading it I started getting my own ideas for one... so yep 0-0 

Warning: possible gore-possible rape-possible drug use-possible alcohol-possible just wtfz all around...


Also im very messed up in the head so know that most of this is gonna be purely fucked up...

So anyway... yehp...

(Also in my mind I see him as a yandere anyway)

thebluekittycat thebluekittycat 2 days ago
If someone messages you that much isn't that a warning there obsessed
IkarosTRIP IkarosTRIP Dec 26, 2016
Pfft my friend sent me the link to this page, only captioned with "eat me daddy" im crying
Ayame_Is Ayame_Is Jul 16, 2016
WHY YOU SON OF A SOCK WALKING PICKLE DANCER! LEMME GOOOOOOO~
trinitythecat113 trinitythecat113 Jun 30, 2016
GAAAAAAH DON'T TOUCH ME MY FAV CHARACTER WHO IS NOW A YANDERE!!*hides in a closet*
Nellie_Cake25 Nellie_Cake25 May 20, 2016
All aboard the nope train! Wait… ITS MOVING TOO FAST!! OMG!!!! 
                              
                              (Seriously, story's lit)
Creole2012 Creole2012 Oct 16, 2016
Jesus christ he's annoying af... *throws computer out window and moves to a different country*