Blue Breath | n.h

Blue Breath | n.h

18.9K Reads 1.8K Votes 26 Part Story
chris loves eva. By EceeC_BDL Completed

Bilinmeyen Numara: Ben de kalbimin benimle dalga geçtiğini sanardım, ama emin ol ki Zoe

Bilinmeyen Numara: En az kalbim kadar ciddiyim

♣

"Gözlerin gökyüzünün hangi tonu?" 

Ne kadar samimi birisi olmasa da sormadan edememiştim. Gözlerini merak ediyordum, soruyu sormamdaki amacım gözlüklerini çıkarmasıydı. 

Tabii ki öyle bir şey olmadı. 

Bir parmağıyla gözlüğünü düzeltti ama gözlerini gözlerimden çekmedi. "Nefes." dedi, "Gökyüzünde kahverengi bulutların içindeki mavi nefes."

Sadece senin için Deniz'im. @liveforniall8

Hayran Kurgu, 18 Mart 2016.

  • hayrankurgu
  • horan
  • malik
  • niall
  • niallhoran
  • texting
sugozek16 sugozek16 Jul 31
Ya sallama One Direction gelmiş evine sen hala ne diyorsun ya jdjxıdjdkdn
O kadar yakışıklı ki zarar vermesinden korkuyo isişcçspflsşcödömdmg
sugozek16 sugozek16 Jul 31
Keşke benim de abim Zayn olsa be. Zaten yakışıklı demiş. Aslında bir 1D üyesi olduğunu düşünmüştüm. Ama ilk başta Louis ya da Liam zannettim nedense fkfjfofjfk
Şimdi  abisi zayn se arkadaşı nialldır ve kız abisinin arkadaşlarını  çok sık görür  tanır hadi az görüyo yinede bilir yani bunlar nasıl karşılaşıp  aşık olcak
sugozek16 sugozek16 Jul 31
Keşke ben de eve donüşümde evde One Direction'ı görsem 😐
sincapsu_ sincapsu_ Sep 02
Abim zen olsa onu profil fotomdaki gibi giydirip boy boy foto çekerdim sonra da bol bol öperdim ah ulan ah kadere bak kimler kimlerle yan yana