NEW: Introducing Tap. Addictive chat stories for your 📲 Now in 10 languages
DOWNLOAD NOW!
Gengster Tu Aku Punya!

Gengster Tu Aku Punya!

1.8M Reads 85.4K Votes 82 Part Story
+army+ By CuteChimin Completed

Kematian kedua ibu bapa Tengku Ayna Maisarah membuatkan dia tiada pilihan selain duduk bersama neneknya dan makciknya..Waksiat yang diturunkan dari ibu bapanya lebih membuntukan fikiran..

"Kahwin?! Nek!!! Ayna muda sangat untuk Kahwin la.." - Ayna Maisarah 

Tengku Ayna Maisarah.. berumur 17 tahun.. gadis comel yang boleh mencairkan mana² lelaki yang tengok.. Tapi, mulut Ayna memang susah dijangka.. kalau berdebat dengan Ayna.. sampai raya tahun depan pun tak habis! Nasiblah.. 

Alief Danyel... si pembuli sekolah, taiko sekolah, Gengster sekolah.. bersama gengnya tercabar apabila seorang gadis berani melawannya.. Sejak itu, hidup Ayna kian berubah.. Daripada hanya seorang murid biasa.. Kini dia menjadi bahan buli suami sendiri! Kejam! 

Sikit pun Alief tidak tahu yng akhirnya, gadis yng dibulinya selama ini ialah jodoh nya.. Ehh? Jodoh ke bodoh??? 

"Why should i scared of you??" - Ayna Maisarah 

"Sial! Tunggulah kau minah!" - Alief Danyel 

Apa akan jadi jika dua insan ini disatukan? Huru hara jadinya!
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ 

ⓒ Copyright 2016 by CuteChimin 

(A bit childish cuz the author is childish ╮(╯▽╰)╭ ) well.. i've warned you..

Highest Rank #1 in Romance

[Completed√]

ingatkan special guest tu org yg nak pinang dia, rupanya nenek dia. hampeh ahahha
mizz_novel mizz_novel Jun 06
😢😭😭😭😭 sedeh doe....apesal sedih sangat nih....😭😭😭 sis u make me cry.   😂😂 btw best citer ni.   👍👍
MC_Krystal MC_Krystal Feb 28
Omg terkejut giler baca nama sendiri dlm novel gempak mcm ni😂😂😂
f4thj00n_ f4thj00n_ Feb 11
huhuhu..sedihnya..menyampah betullah..bila tengah syok baca.. air mata keluar..