Gengster Tu Aku Punya!

Gengster Tu Aku Punya!

2.9M Reads 170K Votes 64 Part Story
d i n a By cutechimin Updated 3 days ago

Highest Rank #1 in Romance
[No.1 Hot in Romance]

Dia jahat. Dia samseng. Dia annoying. Dia selfish. Dia gengster. Tapi, dia aku punya. 

Ayna Maisarah dan Alief Danyel yang terikat kerana masalah keluarga. Bukan kehendak hati. Tetapi terpaksa. Ye, sangat clichè, cheesy, cringe tetapi akhirnya cinta mereka melengkapi antara satu sama lain.

"You are mine. You are mine to keep and to love" - Alief Danyel

"No. Not anymore. Your baby girl is gone. Berhenti lah Alief Danyel." - Ayna Maisarah.

Mungkin cuma percintaan budak sekolah biasa. Tetapi kisah mereka lebih luar biasa. It took a long time to realize that people love differently.

WARNING: the story contains extremely cringy and cheesy typical love story

© cutechimin 2017

[In a renew and editing proces]

  • cheesy
  • cliche
  • comedy
  • cutechimin
  • genster
  • romance
  • sekolah
  • sweet
AbangOtaiHensem_7 AbangOtaiHensem_7 5 days ago
Biar betul jooo dah lepas 2 tahun kot baru dpt berita gila lah siaa
purpluna purpluna 5 days ago
Lepas 2 tahun baru dapat khabar anak menantu dah tak ada? Serius laaa? 😱
Kaynysa Kaynysa Jan 04
Selepas 2 tahun? Haha jauh nau UK tu smpi susah sngt nak dihubungi 😂 siap nenek dngn maksu dia kata “kitaorang baru tahu” 🤣
saroths123 saroths123 Jan 10
Hye korang!! Bacalah "Mr  perfect prefect " inshaallah best , support ya.
cekwaaa cekwaaa Jan 06
Update lhaa lagii. Im very excited for read your ceritaa lagii
vrnicapeanut vrnicapeanut Dec 20, 2017
Dlm ahli bts kan aku tengok jungkook ,jin,jimin,v,jhope paling top