The Project. {Shawn Mendes}

The Project. {Shawn Mendes}

119K Reads 2.7K Votes 58 Part Story
Gabby By legendmendes Completed

Fuck it. Y'all know the description. Im not gonna bother fixing it anymore

  • fanfiction
  • love
  • mendes
  • shawn
  • shawnmendes
-ToomuchDanielSeavey -ToomuchDanielSeavey Aug 01, 2017
AAYYYEEE, I MADE A MUSICALLY TO THAT SONG :D
                              TBH IT'S CRINGEY AF AND REPETITIVE... :T
benitowdwboys benitowdwboys Oct 24, 2017
Last seen in the little black dress watch out for those eyes cause she's armed and dangerous like "BOOWW!" Hit you with one shot hands up she said gimme everything you got
DestaCrowder DestaCrowder Aug 04, 2017
WATCH OUT FOR THOES EYES CUZ SHE'S ARMED AND DANGERS LIKE BOW #DOLANTWINS
illumendes illumendes Jun 16, 2017
Because you're fuckng lying. Why do you have to be such a dick?
fandom_kween fandom_kween Nov 23, 2017
5'2 with a little black dress watch out for those eyes because she's armed and dangerous
-ToomuchDanielSeavey -ToomuchDanielSeavey Aug 01, 2017
Me when Why Don't We is coming to Texas and I tell my friend...