Mamat Muka Selenga

Mamat Muka Selenga

17.1K Reads 491 Votes 17 Part Story
Aliesha Kirana By AlieshaKirana Completed

ORANG cakap, tak kenal maka tak cinta. Tapi kalau baru tengok muka pun dah meluat gila-gila, macam mana nak suka, apatah lagi nak jatuh cinta?
Aku bukanlah nak memilih sangat bab mencari jodoh ni, tapi kalau boleh nak la juga bakal suami aku tu orangnya sedap mata aku memandang, sebab aku nak bersama dia seumur hidup, dan kalau boleh sampai ke syurga! Jadi tak salahkan kalau aku memilih? Dan nak buat macam mana kalau kategori sedap mata memandang aku itu rupanya macam Kim Soo Hyun, Lee Min Hoo atau paling kurang pun Syarul Ridzwan? Tak salahkan? Haha. Tapi dalam banyak-banyak pilihan yang ada, kenapa dia juga yang muncul dalam hidup aku? Kenapa mesti dia?

Putih-putih melati, merah-merah delima, dalam banyak-banyak lelaki, kenapa mesti dia?

missbee01 missbee01 4 days ago
nampak muka jep dengan cover buku tu, terus terbayang dia cakap dialog dekat atas ni 😂😂😂