Ermmm...wangi!

Ermmm...wangi!

57.4K Reads 4.3K Votes 15 Part Story
Sha Ibrahim By sha_ibrahim Updated Mar 10, 2016

Cerita yang biasa2...tak ada yang luar biasa...santai mungkin ( tak boleh nak janji )

    RafaelAbdullah RafaelAbdullah Mar 21, 2016
    Sebenarnya soalan bila nak kahwin tu soalan untuk diri kau sendiri kan? Bye Sha. Hahahaha.
    degan_zzz degan_zzz Nov 09, 2016
    Alamakkkkkkk..... Kenapa mamat ni macam sweet sgt jer... 
                                  Betul ke ni??
    NorIsnainiMohdSanusi NorIsnainiMohdSanusi Mar 03, 2016
    best..nia ada SA dari sek rupanya...kesian mamat wangi nie tunggu nia dah lama...
    user09248 user09248 Mar 07, 2016
    Baik.... sungguh baik... tak mengecewakan langsung... 😀😀
    NorFaridah3 NorFaridah3 Nov 04, 2016
    Awesome  haa kan dah gelabah bila si member lama ckp  jatuh cinta sejak zaman sek lagi. Sha best nk sambungan pls
    IdaRohainaMoktar IdaRohainaMoktar Mar 03, 2016
    Blur ke atau yg lelaki ni x expresskan perasaannya dengan betul atau konfiden level nia ni memang rendah sampai x nampak ada org suka dia...nak lagi