NEW: Introducing Tap. Addictive chat stories for your 📲 Now in 10 languages
DOWNLOAD NOW!
[REALITI] SERAM

[REALITI] SERAM

145K Reads 11.3K Votes 97 Part Story
S By crazyninjaa Completed

I dare you to read this book at midnight. 



                                                                                  Harrrrr. 



Harrr. 



                                                                                      Harr. 



Har. 









        
                                            ••••••••••••


                                       Highest ranked 
                              #1 in Horror [10/12/2016]
 





All right reserved by crazyninjaa ©

rosapeyahh rosapeyahh Apr 08
Rumah saya ada banyak pokok pisang. Sekililing rumah pokok pisang.Tulah kadang2 berhantu. kucing pun tak berani masuk
DerpFaceuu DerpFaceuu Apr 01
Yelah..dah kena lepas..hantu mana je x nak raya..yang paling beriya nak wat rumah terbuka tu hantu raya ahh..yang manusia ni pun 2-3 kali pikir nak wat ke x😂
WaheedaWawa WaheedaWawa 7 days ago
Kampong aku kat perak gak.. Selama perak.. Memang biasa la gangguan camtu..
itsjimengg itsjimengg 5 days ago
aku syak pkok klapa tu bntl peluk cik ponti tu la(;´ຶДຶ `)
DerpFaceuu DerpFaceuu Apr 01
Jirat india..india..india..
                              
                              Perkataan india ni cam seram lakk😂
DerpFaceuu DerpFaceuu Apr 01
Belakang rumah aku pun ada..dah la 2 batang jeww..rumput pulak panjang..cepat pulak tu dia panjang..tu yang malashh nak cabut