Opps!! Pemilik Hati??

Opps!! Pemilik Hati??

10.5K Reads 552 Votes 31 Part Story
Nur Fatyz By MissFatyz Updated Nov 19

Sinopsis:-

Bila musuh di sekolah menengah dulu bertemu apa akan berlaku.

Ibubapa² mereka rupanya kawan baik dan ingin membuat pertemuan semula sehingga menemukan Si pendek dan si mamat poyo. Musuh sejati sejak dulu lagi.

"Ishhh asyik² muka kau aja aku jumpa. Minggu lepas nampak muka kau. Sekarang pun muka kau juga. Naik rimas aku."(gadis itu berkata)

"Kenapa kau tak tertahan godaan dengan muka aku yang kacak ni kan?"(jawab lelaki itu)

"Tolonglah minta simpanglah."(balas gadis itu semula)

Kerana perintah dari ibu bapa mereka Si Pendek bersetuju berkerja dibawah Si Mamat Poyo dan Si Mamat poyo terima dengan _______.

"What!!!!!!kerja bawah mamat poyo tu. Abah dan ibu bergurau ke apa?"

"Dah tu ____ nak kerja kat mana?nak jadi pelayan kat restoran kawan kamu tu sampai bila? Cuba kamu tengok along dan angah kamu tu kerja diorang bagus²."

Apakah sebab mamat poyo buli pendek?
apakah yang berlaku apabila crush pendek kembali?

No comments listed yet.