The Last Elemen

The Last Elemen

112K Reads 7.1K Votes 72 Part Story
MikiAria By MikiAria Completed

Apa yang anda akan lakukan apabila pengetua anda menyuruh anda menjaga lima orang pelajar yang mempunyai elemen?...Itu lah apa yang terjadi kepada Amamiya Kanda.
Dia terpaksa menjaga lima orang gadis yang mempunyai elemen...Dapat kah dia bertahan??

  • elemen
  • random
  • romance
ruzzanna ruzzanna Aug 07
Amamiya Kanda tu ade kuase pembaca minda dan fikiran orang ke? Sampai ape yg hati pakcik dia tu kate, dia boleh tahu
eilanaelle eilanaelle Sep 27
Jahat gila bhai aku tengok. Kalau aku jadi kita ngan ade kuasa. Mampos dah pak cik tu puih
Memang dasar org tua tk sedar diri da tua nk mampus nk bnuh ank org pulk tu g mampus la
AININ277720 AININ277720 Jul 13
Bapak siak ! x sayang nyawa orang ke hah ?! Kalau aq dpt bunuh kau kan !!!
nad-2111 nad-2111 Mar 27
Jahat gila pakcik dia aku ingat pakcik dia baik tapi perangai macam syaitan
hannimki hannimki Jul 10, 2016
Takpe lah..saya dah tau...diorang adek beradik rupanya..😊😊😊