Arghh!! She Is My Wife? (COMPLETED)

Arghh!! She Is My Wife? (COMPLETED)

36.7K Reads 2.9K Votes 21 Part Story
. By meaniekim_ Completed

Perkahwinan yang di atur oleh keluarga? Seungcheol langsung tidak menyangka yang ibunya akan menyuruhnya untuk berkahwin pada usianya yang masih mentah itu. Lebih memeningkan kepalanya apabila mengetahui calon isterinya adalah perempuan yang paling dia benci!

"Seungcheol-ah janganlah menjerit lagi.. awak nampak saya je mesti nak menjerit.. wae??" -kim Miyeon-

"Oh tidak! Jangan beritahu yang perempuan gila ni lah bakal bini aku.." -Seungcheol-

Adakah Seungcheol akan terus membenci Miyeon? Atau sebaliknya?

CHOI SEUNGCHEOL
KIM MIYEON (OC)

woncheolpark woncheolpark Dec 25, 2016
Rindu gilaaa crita ni huhu . dh tak ingat jalan crita mcm mna so baca blik xD
bukan kau ke yang gile tetiba je jerit jerit 🌚 tampo kang
ha dengor tu 🌚 tak baik lukakan hati ibu.. syurga do bawah telapak kaki ibu maa