PA Mr. Playboy

PA Mr. Playboy

37K Reads 1.3K Votes 12 Part Story
Secrets By nanaridz Updated Nov 16

Siapa kata nak jadi PA ni senang? Lagi-lagi bila dapat bos annoying sepanjang masa.Dah la annoying, playboy pula tu!
Asyik nak marah je kerjanya! Dapat pula PA yang perangai selamba tak bertempat.Jenis tak makan saman punyalah!


"Bancuh kopi pun lama ke?Kau bancuh ke baru nak petik biji kopi?"-Megat Rafiq Rafael

"Hek eleh! Lambat tiga minit je kot! Bukannya tiga jam!"-Nur Mira Nasuha

Tu dia! Seorang panas baran, seorang lagi kuat menjawab.Mau taknya boleh tercetus perang dunia ketiga,keempat,kelima.Boleh runtuhlah pejabat bila dengar diorang bertekak. Tetapi satu peristiwa membuatkan mereka menjadi rapat! Siap nak berkahwin lagi! Kau hado?!

No comments listed yet.