NEW: Introducing Tap. Addictive chat stories for your 📲 Now in 10 languages
DOWNLOAD NOW!
nudes - ed

nudes - ed

399K Reads 9.9K Votes 14 Part Story
— A By DOLANFUL Completed

nudes © 2016

here you go, lol

holy fuck samie!! this is ethan!! wth r u doing sending nudes? 

ethan !! holy shit... 

- in which a girl mistakenly sends nudes to her best friend and it ends up spiraling the once friends into a fairly intimate relationship.

i wouldn't do it bc 1) i have a hard time trusting ppl and 2) i have the body of a damn 12y/o
quinnbxtchxo quinnbxtchxo 6 days ago
I can't imagine me sending nudes to Ethan 😂😂 the embarrassment omg😂
smugilinsky smugilinsky 7 days ago
if she texted that to him i would literally die because that's me
1Deverland 1Deverland Jun 07
Lmao in my city, there's this person that owns a hoè page and exposes everyone😂
smugilinsky smugilinsky 7 days ago
uh guys this describes more of us than you think 🤷🏽‍♀️ if you're proud of what you got, strut it girl. i'll support you in the midst of hate
Bihh how are we not supposed to when you being stupid tho?? Like 😂😂