Zodiac Friends

Zodiac Friends

69.5K Reads 2.5K Votes 47 Part Story
•ΔΠIMΣ ZΩDIΔC• By AniZodi Updated Sep 05, 2016

⭐️Just a story with anime characters as the zodiac signs. This story is about how the zodiac signs live as friends.⭐️


Libra: OMG WE ARE ON SCREEN (PANICS,FAINTS)
Capricorn: Oh god!
Gemini: So how exactly do we start this?
Aries: We start with me! Welcome to my world people, were I am the king! 
Leo: Oh please. 
Sagittarius: Guys can you please stop playing around.
Capricorn: Just as Sagi says! 
Virgo: I am the only one that can call him Sagi! 
Capricorn: 
Cancer: Guys people are actually seeing this
Aquarius: I don't think they are listening 
Cancer: I can't deal with this, Scorpio your turn.
Scorpio: ........
Signs: ..........
Scorpio: ..........
Aquarius: Oh just pass it to someone else!
Scorpio: Passes
Pisces: My turn! Yay! Hmmmmmmm, what to say, what to say......
Signs: Just say something!
Pisces: I love all kinds of animals! (Passes to Taurus)
Taurus: I love all kinds of FOOD! 
Cancer: Well, we all hope you enjoy this........
Capricorn: Omg! Libi is missing!!!
Aries: Maybe she went to space, she always wanted to see Aliens!
Cancer: Insane story.

  • anime
  • comedy
  • friends
  • quotes
  • romance
  • short
  • zodiac
oyvey- oyvey- Mar 27
Nope, I refuse. I'll pretend Cancer has like long brown hair with blue eyes ((:
Inuyasha7172003 Inuyasha7172003 Sep 02, 2016
My best friend is a Capricorn, just saying, even though this stuff is probably related to the picture
Nocturne_shine Nocturne_shine Nov 24, 2016
My lucky number is 15 (don't know why but it gives me fortune ≥3≤) 
                              But the others are true ≧∇≦
                              I love more the wind than the earth, but I have to say that the earth suit me more ^.^
_Junko_Enoshima_ _Junko_Enoshima_ Sep 02, 2016
WOAH WOAH WOAH WOAH............. The day I get along with a Libra is the day Donald trump dies. No. I mean I don't have anything against them except EVERY DAMN LIBRA I HAVE MET HAS HATED MY GUTS. MY OWN DAMN MOM IS A LIBRA AND SHE HATES ME SO NO
nepturanus nepturanus Oct 07, 2016
Yeah, nope...
                              The only thing that's practically true is the faithful one...
ShyGandaReyes ShyGandaReyes Aug 20, 2016
DX SHE'S STINKY,YUCKY,SLIMY & THE SUPER DUPER WORST PART........ SHE IS A BAD GIRL SAGGITTARIUS DOSEN'T WANT TO DATE!