My Roommate (MARKSON)

My Roommate (MARKSON)

35.5K Reads 2.3K Votes 22 Part Story
gdragonsballs By gdragonsballs Updated a day ago

In which Mark as to go to an Academy and of course his roommate has to be the hottest guy in school.

Are they going to get friends or even more than that? 










If you're not looking for yaoi aka boyxboy do not read this.

  • boyslove
  • boyxboy
  • bts
  • exo
  • got7
  • highschool
  • jackson
  • jacksonwang
  • kpop
  • mark
  • markson
  • marktuan
  • yaoi
satan_squishysoo satan_squishysoo Oct 11, 2017
Listen girl ya ain't Jackson so shut it. 
                              
                              
                              
                              
                              
                              
                              
                              Soz guys I dunno what came over me. 
                              
                              
                              
                              
                              
                              
                              
                              
                              
                              Jk I do know it was Markson oopsie
satan_squishysoo satan_squishysoo Oct 11, 2017
While y'all are fangirling my fanboy escaped and I read 'showed' as 'showered' but hay. I'm not complaining
LinaKim206 LinaKim206 Aug 27, 2017
Me when i see my bais 
                              Also i wouldnt just stare i would go crazy
IconicChogiwa IconicChogiwa Oct 09, 2017
Why did I thought of Raven from RuPaul's Drag Race????????? LMAO
1alyzza 1alyzza Nov 06, 2017
Dim the lights down baby, dim the lights We gonna double your heart great form lady, just dim the lights
jihoonaintnopigbaby jihoonaintnopigbaby Dec 07, 2017
OKAY NOBODY CARES BUUTT i just read a stray kids ff and zico was like super aggressiv and like just bad idek so i'm lowkey scared