GÖREVİMİZ : EVLİLİK

GÖREVİMİZ : EVLİLİK

7.7K Reads 340 Votes 3 Part Story
destinademirkan6161 By destinademirkan6161 Updated Mar 07, 2016

Eğer bir anda tüm 18 yaşındaki gençler evlenirse ne olur?
Hemde bir yasa yüzünden.
İşte tam bunu anlatan bir kitap.

  • eğlenceli
  • gençkurgu
  • komik
  • mizah
  • zorakievlilik
Destinanin kitapinin aynısını yazmışsın bide adına bi tane 61 fazla koydun diye farklı biri olduğunu anlamayiz mi saniyorsun aq emek hirsizligidir bu ayıp
BuseA13 BuseA13 Jun 05
Dereeeekkkkk Tyler hoechlin 4.eşim 1.csi sam way 2.si Dylan 3.sü Cody Christian
aquiescis aquiescis Nov 20, 2016
Ya görüntüsü yüzünden yani? Aşık oldun? Evrim geçirdi ve aşık oldun?  Çok şaşırdım gerçekten...
aquiescis aquiescis Nov 20, 2016
Konunun işlenişi filan saçma ama gülmekten yarıldığım için okuyucam dkdjldndksmddldndjshdhd
Sudeahbaz Sudeahbaz Feb 15, 2016
Harika olmuş devamı da kısa Zaman da gelir inşallah🙏🏻bide yazım hatalarına dikkat edersen sevinirim😂yarım saattir cümleyi anlamaya çalışıyorum😂tabi biraz benim mallığımda var çok şaapma yani
Müdüre ile böyle konuşmanın çok ayıp:d kdmgmgmhöflg (ama ciddiyim, benim de adım özge)