GÜRMAN KOLEJİ (Dedikodu Savaşları Serisi-1)

GÜRMAN KOLEJİ (Dedikodu Savaşları Serisi-1)

82.4K Reads 6K Votes 32 Part Story
madamstoryteller By madamstoryteller Updated 19 hours ago

Hayatınız bir anda değişse ne yapardınız? Birden bire ülkenin en zenginlerinin olduğu en gözde okuluna gitseniz? Ah hayır yada anneniz ve babanızın boşanacağını öğrenseniz? Yada annenizin ülkenin en zengin ailelerinden birinin kızı olduğunu öğrenseniz ve evet bunların hepsi sizi aynı günde karşılasa...


Evet kızımız Mira bir gün içinde bu şokları yaşarken birde okumak için gideceği Gürman Kolejini araştırırken iyice şaşkına döndü. Ne mi buldu...

www.gürmankolejisirlari.com
"BİZDEN OLMAYAN KİMSE GİREMEZ. HER NE KADAR BİZDEN OLANLARI KIRSAK BİLE BİRBİRİMİZİN SIRLARINI SADECE BİZ BİLEBİLİRİZ. Editörünüz: dedikoduavcısı"

Bu nasıl bir okuldu dedikodusitesi olan. Hem zaten bu okuldaki conconların herşeyi magazin dergilerinde vardı. Neyin sırrıydı bu sitedeki? 

Ah peki Erim Gürman her gün stalkladığım çocukla aynı okulda olacak olmam. Gideceğim okulun sahibi olmaları ah hayat...


Gelin kızımız Mira ile Gürman koleji macerasına çıkalım. Ama unutmayalım yaptıklarımıza,gizli sandıklarımıza çok dikkat etmeliyiz.Çünkü dedikoduavcisi ensemizde...

Hayatımın her yerini Gürman soyadı sardı arkadaşlar ! Yardıma ihtiyacım var. Ben Mira 17 yaşımı bitirmeme az kaldı. Bu zorlu,sırlarla dolu,buram buram dedikodu kokan hikayede yardımınıza ihtiyacım var...

_bloodtears _bloodtears Sep 02, 2016
Kızın kurduğu bu cümleye o kadar çok sevindim ki anlatamam. Artık zamane gençleri çok bencil oldu. Benim için boşanmayın falan diyorlar. Ahmaklar.
hmyra_13 hmyra_13 May 02, 2016
Ya şey mesaj atamiyorum e postam dan dolayı kitabini beğendim vede devam edicem meraklanlama sen :-P.   :-P.   :-D.  >_<
_bloodtears _bloodtears Sep 02, 2016
Ya bu kız tam benim kafadan. Valla helal olsun. Evlat dediğin böyle olur.
BerKaan_ BerKaan_ Jun 23, 2016
Acaba daha aralıklı mi yazsan çünkü çok boğuyor da ama cidden süper ya
blgm_nrvana blgm_nrvana Apr 30, 2016
Ohaa bolum cidden cok iyiydi hatalarin var felan demicem cunku bana gore cidden kusursuzdu tebrikler merak uyandirici #dedikocuavcisi*_*
- - Apr 30, 2016
Güçlü bir kadın ve en az annesi kadar güçlü olan bir kızın aslına bakılırsa kötü gibi görünen ama yeni bir hayata yelken açmalarını sağlayacak olay işte bu okumaya değer