Suami Aku Instafamous?!

Suami Aku Instafamous?!

97.4K Reads 4.8K Votes 39 Part Story
nabila By nabilajuliaaa Updated Sep 14

"Mak oh mak ! Hanan pergi dulu!"jerit Hanan dihadapan pintu pagar rumah .

"Haa okey take care sayang! "Balas Puan Suhaida dari dapur .

Hanan berlari menuju ke perhentian bas .Mujur perhentian bas itu tidak jauh dari rumah .

"Hai yadik manis sorang sajaka ? Mau abang samy temankan ?"tegur seseorang dari tepi .

Hanan menoleh ke arah suara tersebut . dia menelan air liurnya .

' arghh Mamat bangla ni nak ngorat aku ke? Opss sorry , staste aku untuk orang Melayu je ' k mengarut

"yadik manis termenung apa?mau abang samy temankan?"ulang nya . 

Hanan membuat muka menyampah .

"Takpelah, dah ada orang temankan saya. Ni tak nampak dia duduk sebelah saya?"Hanan membuat gaya seperti ada seseorang di sebelahnya sambil acacah memeluk bahu 'orang itu' menggunakan tangan kirinya .

"gila ini budak. mana ada orang"orang itu pergi setelah fikir Hanan itu gila .

"haaa tau takut kalau aku gila. lain kali ganggu lah lagi! HAHAHAHAHAH"-evil laugh-

Hanan memberikan awning tudungnya sebelum turun dar...

cucumber__ cucumber__ Jun 07
woiiii perli aku ke doo -,- tahu laa aku bnyak jerawat -,- sentap tauu part jerawat tu . tp tp aku x penah edit kann shayanngggggggg . mlam aku rosakkan kau punya cerita . HAHAHAHAHAH .jk jk
Kenapa kena ada gambar hafidz roshdi. Gambar org lain pun ada. Tapi dimaafkan