marrying a jerk ✿ kth ✅

marrying a jerk ✿ kth ✅

54.7K Reads 5.2K Votes 19 Part Story
mot; By sleepingbeautae- Completed

"Mama nak kamu kahwin dengan TaeTae !" 

"Siapa TaeTae tu ? Ahli Taetiseo ke ? Ishh takkan lah ma.." 

"Ishh Kim Taehyung la ! Apa pula Taetiseo pula nii?" 

What ? Kahwin dengan dia ? Musuh tradisi alam semesta dari sekolah tuu ? Tapi kenapa ? 

"Actually, mama dah tunangkan kamu berdua dari kecil" 


-kisah seorang gadis bernama Moon Naera(24) yang telah diaturkan perkahwinannya bersama bekas teman lelakinya yang pernah mencuranginya dan telah menjadi tunangan sejak kecil .


Highest ranking - was in #224 in romance.

•

Rysha_nia Rysha_nia Oct 22, 2016
Tak ku sangka Taehyung yg dulu ku kenal as a innocent kid dh pandai carut. Ni kalau Jin tau kena baling agaknya....
aliencomel_ aliencomel_ Jan 25
Baik kau kahwin ngan aku lah Taehyung... Aku suruh kau tido kat tandas!! 😂😂😂 Tak boleh mandi 😂😂😂 (main2 jea...)
KimTae_Chocookies KimTae_Chocookies Dec 23, 2016
Mohon pupus sygku taehyung yg ada dlm ff ni.. Bukan yg real 😘😘
Jane_Emily12 Jane_Emily12 Oct 28, 2016
Okay la tu. Kau pulak makin lama makin burok.. Makin annoying.. Makin BUSUKKKKKK eii menyirappp