marrying a jerk ✿ kth ✅

marrying a jerk ✿ kth ✅

45.5K Reads 4.3K Votes 19 Part Story
the heartbroken. By kimseokjinsis_ Completed

"Mama nak kamu kahwin dengan TaeTae !" 

"Siapa TaeTae tu ? Ahli Taetiseo ke ? Ishh takkan lah ma.." 

"Ishh Kim Taehyung la ! Apa pula Taetiseo pula nii?" 

What ? Kahwin dengan dia ? Musuh tradisi alam semesta dari sekolah tuu ? Tapi kenapa ? 

"Actually, mama dah tunangkan kamu berdua dari kecil" 


-kisah seorang gadis bernama Moon Naera(24) yang telah diaturkan perkahwinannya bersama bekas teman lelakinya yang pernah mencuranginya dan telah menjadi tunangan sejak kecil .


Highest ranking - was in #224 in romance.

•

Tak ku sangka Taehyung yg dulu ku kenal as a innocent kid dh pandai carut. Ni kalau Jin tau kena baling agaknya....
ynalyana ynalyana Jun 02
taehyung besar kecik jaa aku tgk,,kalau tak dah lama aku penyek,nasib hensem😝
siap kau Kim Taehyung . balik ni aku bunuh kau sebab buat Moon Naera macam tu .
Okay la tu. Kau pulak makin lama makin burok.. Makin annoying.. Makin BUSUKKKKKK eii menyirappp