BTS IMAGINES

BTS IMAGINES

11.2K Reads 812 Votes 10 Part Story
LoveYourself_Her By AinRosdy Completed

'Asal kau suka sgt kt diorg? Diorg bknnya tau kau wujud pun'
'Apa gunanya kau bernafas? Lagipun kau tetap akan mati..Even diorg x tau aku wujud,otak aku boleh wujudkan diri aku jadi sebahagian dari hidup diorg'

  • 9gcy99cy9cf9cfgou
  • blah
  • bsbsbs
  • lalal
  • sial
Samalah..rasa cam nak sepak2 je kan? Lagi2 kalau ada orang yg suka buat cerita palsu😂😂
FaraDalila FaraDalila Oct 08
Daebak!!!cerita dia bapak best!aku jadi gila bila layan cerita ni!😚😙love you jungkook
Agak2 ah author!😭😭😭 Jgn ah ckp Tae cm tu😭😂😂
farhanaramlan_ farhanaramlan_ Sep 25, 2016
Mmg x leh pki koreaboo tu..mklmt slh..blh dia kata semua member BTS plastik..
min87__ min87__ Dec 01, 2016
Sye pun xship..wlaupun bias dlm red velvet ialah Irene..lol..tu yg btol btol ke tipu ,
victoriaviolet1 victoriaviolet1 Dec 13, 2016
Masa jungkook kata "C..ca...can I kiss you?" Tu kan..aq tetiba pandai boxing. Aq tumbuk angin mcm pemain boxing doe. Hebat plk aku. Nnti aq nk masuk boxing lah. 😂😂😂😂😂😂😂