IsteriKu,PenggodaKu

IsteriKu,PenggodaKu

251K Reads 4.8K Votes 18 Part Story
shinichikudowife By myraqila Updated 5 days ago

"Ehh,Daniel.I tahu you masih suka kat i."
"Suka?Tak,okey."

Nah,ni dia jejaka kacak bergaya tak lain tak bukan Aiman Daniel.Tapi,kacak-kacak pun dia ada satu masalah sikit.Masalahnya ialah dia tu gay!?Euww,geli gila!

"Ehh,perempuan!Kau tu tak layak kat Daniel."
"Wow!Aku rasa kau lagi lah tak layak!"

Tengku Krystal Elza Tengku Effeendi.Siapa dia ni ye?Ha'ah!Dia ni lah gadis cantik yang menjadi rebutan semua lelaki.Tak pernah seorang lelaki pun tak jatuh hati kat dia tau.

"Kalau nak curang pun biar lah dengan perempuan.Bukan dengan lelaki!"
"Habis awak tu apa kurangnya?Sama juga curang tak cukup lelaki satu!"

Aik,bergaduh nampak?Hah,ni lah yang akan berlaku bila diorang dha jadi suami isteri.Asik nak bertengkar je.Yang satu asik kata suami tu gay.Yang satu tu pula asik kata isteri curang tak cukup lelaki satu.Ni lah akan jadi bila dua-dua kuat cemburu.Parah!

'Aku akan goda kau,Aiman Daniel.Sampai kau jatuh hati kat aku.Biar lelaki simpanan kau tu menangis air mata darah!'

mrandmrsnovel mrandmrsnovel Mar 04, 2016
Mantap... Jangan cerita yang ada kelainan berbanding kisah lain.
ismawarfarhana ismawarfarhana Mar 22, 2016
Hehehe.comel je..da ok sgt.x terlalu slow atau laju.kipidap..😉
nurinyuna nurinyuna Apr 09, 2016
Bhahahahah...lawak giler...bolm ape2 lagi dah lawak siot.la..hahaha
ismawarfarhana ismawarfarhana Mar 22, 2016
Boleh rasa loya kalau sendiri yg menulis bab gay ni..hihihi..😀😀😀
Gfriendbuddy05 Gfriendbuddy05 Oct 20, 2016
Omg gay ? Saya pelepuk and sepak , tampar muka je klau suami saya gay