Cinta Si Mamat Gengster

Cinta Si Mamat Gengster

104K Reads 3.3K Votes 44 Part Story
FarahDiana99 By FarahDiana99 Completed

'Saya harap suatu hari nanti awak berubah'-Diana Isabella

'Aku nak keluar daripada geng ni.Aku nak cuci tangan.Aku tak nak buat keja kotor ni lagi'-Daniel Afif

'Awak milik saya Diana. Tiada sesiapa boleh rampas awak dari saya.'-Aidil Zakri

'Kau jangan mimpilah  Daniel Afif!.Disebabkan seorang pompuan...kau sampai nak keluar dari geng ni.Aku tak kan lepaskan korang berdua'-King

Adakah cinta yang dibina oleh mereka akan berkekalan atau tersungkur di tengah jalan?



Leave your CőmmEnť aNd Võțè
♥♡♥♡♥

  • complicated
  • danielafif
  • devil
  • dianaisbella
  • family
  • friends
  • friendshipgoal
  • plan
shahidayat shahidayat Feb 18
Cerita ni bukan cerita cinta ke? Macam tak sesuai je masuk genre fantasy