NEW: Introducing Tap. Addictive chat stories for your 📲 Now in 10 languages
DOWNLOAD NOW!
Cinta Si Mamat Gengster

Cinta Si Mamat Gengster

72.8K Reads 2.2K Votes 43 Part Story
FarahDiana99 By FarahDiana99 Completed

'Saya harap suatu hari nanti awak berubah'-Diana Isabella

'Aku nak keluar daripada geng ni.Aku nak cuci tangan.Aku tak nak buat keja kotor ni lagi'-Daniel Afif

'Awak milik saya Diana. Tiada sesiapa boleh rampas awak dari saya.'-Aidil Zakri

'Kau jangan mimpilah  Daniel Afif!.Disebabkan seorang pompuan...kau sampai nak keluar dari geng ni.Aku tak kan lepaskan korang berdua'-King

Adakah cinta yang dibina oleh mereka akan berkekalan atau tersungkur di tengah jalan?



Leave your CőmmEnť aNd Võțè
♥♡♥♡♥

shahidayat shahidayat Feb 18
Cerita ni bukan cerita cinta ke? Macam tak sesuai je masuk genre fantasy