Senior Aku, Suami Aku?! (HOLD SORRY)

Senior Aku, Suami Aku?! (HOLD SORRY)

75.1K Reads 3.6K Votes 29 Part Story
FatihahZulkifli By CikPilott__ Updated an hour ago

Dari Mata turun ke Hati

Fatin Narfiqa, seorang gadis yang baik tetapi ganas. Dia berusia 16tahun dan pada tahun ini dia akan tinggal di asrama buat kali pertamanya. Dia mempunyai keunikan dia yang tersendiri iaitu bermata biru. Fatin mempunyai pendirian 'datang sekolah untuk belajar bukan bercinta'.
Bercinta bukanlah perkara yang baru bagi Fatin. 
Kisah pahit kembali menjelma. Lelaki yang sudah menjadi sejarah dalam hidup Fatin kembali menagih cintanya. Makin lama,  makin banyak benda yang muncul. Kenangan pahit kembali menghantui hidupnya. Hidup Fatin menjadi  lebih teruk apabila sepasang kembar senior yang disayangi serta diminati oleh pelajar-pelajar perempuan SSCG, meluahkan perasaan padanya. 

"Argh.. Dari aman damai jadi huru-hara hidup aku kat asrama ni.." ~ 
Fatin Narfiqa

"Saya janji akan melindungi awak." ~
Tengku Syarul

"Aku akan dapatkan kau dengan cara apa pun sekali, Fatin!" ~
Shahir Hazim

"Fatin, awak ingat saya lagi tak?"~
 Darish Imran

Bila keadaan dah reda.. Masalah lain pula muncul. Siapakah yang akan menjadi pilihan Fatin? Siapakah Shahir dalam hidup Fatin? Siapa pula Darish? Sanggupkah Syarul mengorbankan cintanya buat satu-satunya adik kembarnya atau disebaliknya? Nak tahu? Bacalah Senior Aku, Suami Aku?!
~~~
Hihihi.. Saya tak pandai buat sipnopsis.. #SlowUpdate

QDewIce80 QDewIce80 Feb 08
Not bad...but we see how the cinflict is going.Keep it Up!!!update tau.
Best..jalan cerita yg menarik 😍😍cant wait to read it again..😉kipidap..jgn putus asa😊
iwanpeace_6 iwanpeace_6 Feb 10
:) :) :) 
                              
                              Hehe tak tau nak comment apa.
                              
                              By the way,great story.