NEW: Introducing Tap. Addictive chat stories for your 📲 Now in 10 languages
DOWNLOAD NOW!
Isteri 17 Tahun

Isteri 17 Tahun

1.8M Reads 76.7K Votes 66 Part Story
bigggApplesMM By BigggApplesMM Completed

Luqman Rafi'e seorang jejaka yang bekerjaya ,setelah tamat berlajar di luar negara.Suatu hari ibubapanya meminta dirinya untuk berkahwin dengan anak kenalan bapanya ;

"Papa , are you serious want me to get married with a student ? 17 year old ?" - Rafi'e

Tetapi, dia tidak membantah malah bersetuju dengan itu . Jadi ini bukan kahwin paksa ye . 

Rai'a Amalina gadis yang dulunya pernah menyimpan perassan terhadap Rafi'e sehingga kini tetapi tidak terbalas kerana dahulu dia meluahkan perasaan ketika dia berumur 12 tahun manakala Rafi'e 17 tahun . Cinta monyet .

"Dulu aku hodoh , gemuk , pendek, tak pandai bergaya tapi sekarang aku dah berfurdah mengikut fesyen muslimah . Apa agaknya riaksi dia bila tahu aku ni bakal isteri dia?"- Rai'a

Siapa pula Harith Khuwalid dan Muhammad Ammar ?

ASHFYRA_123 ASHFYRA_123 May 19
sooo cruelll!!!how dare dia buat perempuan yg iklas suka kat dia camtu??dia pon ada maruah..heee
weyy kejam betoi.. aku rasa mcm diri aku ja bila kecik2 dulu.. huwaaa.. #sismemahami
kwonhyunb kwonhyunb Apr 16
Ok ni kejam 😬 selama 13 tahun 13 hari aku hidup,aku tak pernah kena seteruk ni. Setakat kena reject oh itu biasa 😂
cappucinocuppycake cappucinocuppycake Sep 16, 2016
Puan Hamzah mne pulak ni?author.. byk spelling error lh. Better betulkan
_alone__alone_ _alone__alone_ Dec 04, 2016
Kan bagus klau wife fattah tu lofa. Eheh aku ni.. Hahaha teringat kat suri hati mr pilor
IntanAikha IntanAikha Jul 29, 2016
Author 
                              Maaf tegur
                              Tapi tolong edit citer ni leh
                              Ada byk error