Isteri 17 Tahun

Isteri 17 Tahun

1.4M Reads 59.4K Votes 66 Part Story
bigggApplesMM By BigggApplesMM Completed

Luqman Rafi'e seorang jejaka yang bekerjaya ,setelah tamat berlajar di luar negara.Suatu hari ibubapanya meminta dirinya untuk berkahwin dengan anak kenalan bapanya ;

"Papa , are you serious want me to get married with a student ? 17 year old ?" - Rafi'e

Tetapi, dia tidak membantah malah bersetuju dengan itu . Jadi ini bukan kahwin paksa ye . 

Rai'a Amalina gadis yang dulunya pernah menyimpan perassan terhadap Rafi'e sehingga kini tetapi tidak terbalas kerana dahulu dia meluahkan perasaan ketika dia berumur 12 tahun manakala Rafi'e 17 tahun . Cinta monyet .

"Dulu aku hodoh , gemuk , pendek, tak pandai bergaya tapi sekarang aku dah berfurdah mengikut fesyen muslimah . Apa agaknya riaksi dia bila tahu aku ni bakal isteri dia?"- Rai'a

Siapa pula Harith Khuwalid dan Muhammad Ammar ?

Puan Hamzah mne pulak ni?author.. byk spelling error lh. Better betulkan
Sis!!!laki aku dulu camni gak ..Aku gemok pastu dia tu sepupu aku ..dia malukan aku depan keluarga kami semua ..Ya Allah ..waktu ti sedih nak mati ..Lepaih tu aku cntik,kurus..Dia pikat aku sampai 2 taun ..huh ..igt sng ka nak lupakan perbuatan kejam dia tu ..but now he's my husband😂😛
pergh grammar error banyak gila. kesalahan tatabahasa yg melampau. sy baru bace 3 muka. mengeja pon salah. you should go back to primary school. alahaiii
Dayang_love_kpop Dayang_love_kpop 4 days ago
Kan bagus klau wife fattah tu lofa. Eheh aku ni.. Hahaha teringat kat suri hati mr pilor
podolsalia_ podolsalia_ Sep 18
oh god, your typo so bad hm, it's pelajar not perlajar ok sis uh
IntanAikha IntanAikha Jul 29
Author 
                              Maaf tegur
                              Tapi tolong edit citer ni leh
                              Ada byk error