Miss Drama Queen √√

Miss Drama Queen √√

321K Reads 22.8K Votes 64 Part Story
Smurff_Sengal By Death_Controller Completed

Paksa  tunang ? itu okey lagi ! yang tak okey nya di paksa tunang dengan Ex !!! Dah lah ex tu bukan yang aku cinta !! Ex tu aku buat main-main weh !! goshh !!! 

Sebab plan sewel Bunda nya itu, Zyya Delisha Rosella bertekad lari dari rumah ! Bunda dia nak dia bertunang ? fine ! tunang-tunang dan lari ! ahakss..

Sebab kesuntukkan duit..Dia sanggup lakukan apa saja ! Apa saja termasuk..

"goda dia ! buat dia jatuh cinta" 

Kerja senang ? hell no !! susah gila !! lelaki ni bukan sebarang lelaki ! lelaki ni ialah...

"maaf! saya tak minat girl" - tengku Syah

Gay ?!  yuks! tapi..Demi 5juta..Lautan gay aku sanggup Redahi !! perigi cari timba ? ada aku kisah ? 5 juta dalam tangan kut !

saat cinta bersemi, zyya delisha Hilang. Tengku Syah kecewa!

Setelah 3 bulan berpisah, Zyya kembali mencari Tengku Syah tapi dengan misi yang berlainan.

Bukan sebagai pencinta sejati mahupun penggoda abadi tapi sebagai penghancur hati! 

"Aku tahu, cinta itu bukan palsu!"

"Lakonan tu mainan aku jer"

😂😂😂😂😂 sbb ini lah sbb ini lah . .hritu minta cerai . . takut nnti tombol pintu bilik x de. .ta bole lari 😂😂😂 AHAHAHAHAHA
Leah_Ihy Leah_Ihy May 02
Xda tombol cmna nk bkk pintu😂😂😂aduhhh 😂sakit perut gelak.. 😂😂😂
Seriously...lawak sangat!!! Hahahahahahaha...tergelak-gelak saya baca....hehehe...😂😂😂😂😂
Hahahaha...maid pon turut serta menjayakan lakonan ni ye...hehehe...cayalah mais dia ni...hehehe...
Memang nak akak sambung pon....akak x suruh komen pon saya dah komen dah....hehehe...update tau...
Just_amie Just_amie Oct 04
Tak, maksud sya...nota kat bwh tu...lgi stu best lah cerita author nie...
                              Fighting!