CREEPY [EXO] √

CREEPY [EXO] √

89.6K Reads 9.9K Votes 24 Part Story
VIP x ARMY By _XXXIXXX_ Updated Mar 18, 2016

Highest Ranking: #1 in horror

(13.02.16)

  • baekhyun
  • chanyeol
  • chen
  • creepy
  • exok
  • exol
  • exom
  • kai
  • kris
  • lay
  • luhan
  • sehun
  • suho
  • tao
  • wattys2017
  • xiumin
Bawak eyeliner  je senang.Kau pakai yang untuk rabun tu.So kau dah x nampak walaupun benda tu ada lagi.Cewah.Jangan kecam
Sama la.Tapi bila tengok kipas no 1.And kat kaki rasa ada orang.tiup nampak benda kat tepi pintu dapur.Terus pengsan.Esoknya.Dpt tahu.Tu abg aq.Tapi abg aq x de kat rumah.Dia tido umah kawan dia
Aku fobia bila ada orang tolong selimutkan aku ingat hantu selimutkan ngan kain kafan macam cerita hantu terkejut beruk aku.haaiish
exotrash_03 exotrash_03 Jun 28, 2016
Jongdae yah! Malu aku as kawan kau. Ada aku ajar kau jd kurang ajar pada hyung kau ke?
raffkiyot raffkiyot Oct 05, 2016
Woi Chen, kau ingat kau kurus sangat ke eh? Mak joyah lagi kurus daripada kau la! Kuang ajo budak ni!
RamlahWakiran RamlahWakiran Dec 19, 2016
Knape smua komen kt nma luhan bkn dkt prnyataan "blackout" tu??😂😂😂