CREEPY [EXO] √

CREEPY [EXO] √

85K Reads 9.3K Votes 24 Part Story
VIP x ARMY By _XXXIXXX_ Updated Mar 18, 2016

Highest Ranking: #1 in horror

(13.02.16)

Bawak eyeliner  je senang.Kau pakai yang untuk rabun tu.So kau dah x nampak walaupun benda tu ada lagi.Cewah.Jangan kecam
Sama la.Tapi bila tengok kipas no 1.And kat kaki rasa ada orang.tiup nampak benda kat tepi pintu dapur.Terus pengsan.Esoknya.Dpt tahu.Tu abg aq.Tapi abg aq x de kat rumah.Dia tido umah kawan dia
exotrash_03 exotrash_03 Jun 28, 2016
Jongdae yah! Malu aku as kawan kau. Ada aku ajar kau jd kurang ajar pada hyung kau ke?
bananaflakes- bananaflakes- Oct 05, 2016
Woi Chen, kau ingat kau kurus sangat ke eh? Mak joyah lagi kurus daripada kau la! Kuang ajo budak ni!
RamlahWakiran RamlahWakiran Dec 19, 2016
Knape smua komen kt nma luhan bkn dkt prnyataan "blackout" tu??😂😂😂
_oReoR _oReoR Dec 12, 2016
Nasib baik aku takde kt situ kalau tk aku sembelih kau chen😂😂😂