MELANET

MELANET

22.4K Reads 1.2K Votes 9 Part Story
NilüferTan By nilufertan Updated 3 days ago

Türk Dil Kurumu, Tecavüz kelimesini namusuna saldırma, sarkıntılık, başkasının hakkına el uzatma, aşma, ötesine geçme olarak tanımlamış. Lakin, o iş öyle değil güzel kardeşim! 
      Tecavüzün her türlüsü kötü, yalnız bir cinsel saldırı suçu anlamına geleni var ki, işte öyle ne senin bildiğin gibi kendisine tecavüz edene aşık olabilme imkanı tanır ne de TDK'nın açıklaması gibi namusa saldırmak olarak değerlendirilir! 
      Cinsel saldırı suçu, toplumda tecavüz olarak bilinen, bir insan davranışı olup, bir insanın başka bir insana yapacağı en büyük zulümdür! Zira,  tecavüz, hükmetmektir, kişiliğe saldırmaktır, saygısızca vurdumduymaz bir üslupla her şeyi harcamaktır. Geriye ne kalacağını düşünmeden tüketmek, bitirmektir. Hayır hayır, asla kabul edemem tecavüze uğrayan mağdurun kirlendiğini, namusunu kaybettiğini! O sizin pis zihinlerinizin yaptığı pis bir yanılsama! Neden kötünün yaptığına mağdur kirlensin, neden hayatta ki tek görevi insan olabilmek iken bunu becerememiş birinin insanlık dışı davranışının diyeti mağdura ödetilsin! 
       Yani demem o ki arkadaş, tabi ki yazma kabiliyetine de hayal dünyana da saygım sonsuzdur lakin, kendisine azıcık saygısı olan bir insan 'tecavüzcüsüne aşık olan insan modeli' çizip de adına romantizm diyemez! 
        Herkesin herkesi değersizleştirdiği bir toplumda bir kadın olarak sen yapma bari bunu hem cinsine. Zaten karşı cinsin seni o kadar çok kontrol altında tutmaya çalışıyor ki sen de 'bak tecavüzcüsüne aşık olunabilir' saçmalığını işleme insanların dimağına! Çünkü olmaz öyle bir şey! Bunu iddia eden biri, tecavüzün sadece bir tensel temas olduğu yanılgısında olan sığ birinden başkası değildir! 
      Bu hikaye bunun için yazıldı işte! Öyle olmaz tecavüz arkadaş demek için, öyle aşk meşk zırvalıkları doğurmaz, demek için yazıldı.

-Sonya1- -Sonya1- Jan 28
Waovv neler oluyor böyle hayırlı olsun valla merakla bekliyorum her zamanki gibi :-)
cerulean2 cerulean2 Feb 01
Biricik yazarım hayırlı uğurlu olur inşallah :) Ben şimdiden bölümü iple çekiyorum :)
Arzu6060 Arzu6060 Jun 08
bu hikayende super alaz ve aycan harika olucak ama alazin intikam.planinda aycana yazik olucak gibi gokhan da gitti
ArmelAtasoy ArmelAtasoy Apr 23
Hikayenin tanıtımına bakılırsa çok güzel bir kitap olacak yeni bölümlerini merakla bekliyorumm :)
lordkontes lordkontes May 12
Yazarcım burdada bekleniyosun nerde kaldın ses yok òzlendin ama ))
Wawwww guzelmissss ama vote az bu kurguya çok saçma yazılanlar bile daha çok vote alıyor insaf yani arkadaslarrr