KEEGOANKU, KESABARANMU..

KEEGOANKU, KESABARANMU..

49.9K Reads 1.1K Votes 21 Part Story
Kakchik BlurpBlurp By kakchik Completed

'Sampai bila kita nak berlagak macam kita ni bukan suami isteri?'

Ayat itu yang bermain di mindaku berulang kali. Aku hanya duduk memeluk lutut di atas batu besar. Sesekali aku membalingkan batu atau ranting kayu ke dalam air. Aku sedang berfikir tentang apa yang terjadi. Betul juga apa yang Nazri katakan. Kami sudah pun bergelar suami isteri, ikatan yang sah. Tapi, aku masih dengan ego aku. Menganggap Nazri tak kurang macam orang asing dalam hidup aku. Sikit sebanyak, Nazri sudah pun mengurangkan egonya. Aku sendiri nampak perubahan itu. Tapi aku? 

***Hi gaiss !! Da lama aku tak mengepost cerita, ni ada la sikit aku nak post. Cerita ni aku buat tahun 2011 kodd. So, korang layan je la ea. Watak dalam kisah ni semua wujud tapi perwatakan and kisah hidup diorang je aku tukar sikit. Haaa.... jemput jemput la baca, vote, comment ye :)

No comments listed yet.