NEW: Introducing Tap. Addictive chat stories for your 📲 Now in 10 languages
DOWNLOAD NOW!
Üvey Abim

Üvey Abim

47.3K Reads 1.7K Votes 28 Part Story
Kader Durak By kaderdrk94 Updated Jun 14

**

"Sen..yeter artık! Daha fazla bildiğim şeyleri anlatma! Beni korumana falan ihtiyacım yok! Artık ne olcaksa olsun."

"Mira!"

Arkamı dönüp koşmaya başladığımda boşlukta yankılanan zincir sesi durmamı sağladı.

"En azından senin için değerli olan insanları unutma.."
**

Bu hikayenin ve karakterlerin gerçek kişilerle bir alakası yoktur. Alıntı değildir.

©Tüm hakları saklıdır

zincirli_prenses zincirli_prenses Jun 23, 2016
Profesyonelce yazıyorsun. Anlatım ve betimlemen güzel. ☺☺
laderlappen laderlappen Jul 21, 2016
Allahın selamını almamak olmaz mümin kardeşim aleykümselam xD
Bayanstalker Bayanstalker Sep 03, 2016
Oha gelinliğe bak böyle teyzem olsa başımın üstünde yeri var vallaha
- - Aug 01, 2016
Arkadaşlar yeni bir hikaye yazmaya başladım . Oylayıp yorum atarsanız çok sevinirim . Şimdiden teşekkürler :)))