NEW: Introducing Tap. Addictive chat stories for your 📲 Now in 10 languages
DOWNLOAD NOW!
[✔] Q & A - 김석진

[✔] Q & A - 김석진

16K Reads 1.8K Votes 19 Part Story
chim By biskutjimin Completed

Dia bagaikan soalan yang perlu aku cari jawapannya. 

Kyung Ji Yu anak orang kaya. Tetapi malas dalam segala perkara. Kalau boleh semua benda nak orang buatkan untuk dia! Tetapi hati dia telah jatuh cinta dengan seorang lelaki bernama Jackson Wang putera charming di tempatnya. Untuk dia menakluki hati lelaki tersebut dia harus belajar memasak. Harus! Bak kata Orang tua. Nak pikat hati lelaki kena pikat perut dia dulu. Huhu. 

Kim Sook Jin seorang chef yang hebat tetapi baru dibuang kerja. Atas tuduhan yang tak berasas. Datangnya Kyung Ji Yu yang menuntut ilmu darinya memang merupakan penyelamat dalam hidupnya yang kesempitan duit! 

A/N = Kyung sengaja tukar Kim Seok Jin to Kim Sook Jin. Take noted this :)


Poster - @ftnysna- ❤
◎biskutjimin

Hye kak nad ff akk mmg xpernah kcewakn anis lha.. Xsia2 download wattpad blk hegehege no kak nad n smua dlm gp tu.. Smua dh lost contact..  Mesti smua dh xingt anis en.. But xslahkn sesiapa pun ..no wonder klau kak nad n lain2 lupa..  Puterianiskz ni huhuhu.. Xp i enjoyed read your ff..
my_dorkyexo my_dorkyexo Mar 23, 2016
Saya dah lama jatuh hati kat jackson...♥ heshteg curang ngan suho 😂
I takkan curang dengan Kim Taehyung Honey Bear I!! *gedik* 
                              
                              Sorry lahhhh... main2 je aku budak tomboy cuma fangirl kat BTS and EXO but BTS TAETAE PALINGGGGG