LIONHEARTED

LIONHEARTED

61.5K Reads 5.3K Votes 13 Part Story
nnrslnty By nnrslnty Completed

⚠ WILL BE UNPUBLISHED ON FEBRUARY, 28th 2017 😉

_____

Due to safety issues, I decided to private a few chapters of this story randomly. Do not worry, only one click away to read all of the chapter. P.S: Feel free to click unfollow after you've read *wink
______

    "This is the real life -- we don't always get what we want and the destiny can be so heartless, sometimes."
______
    
    "The hardest part when it comes to love; heart thinks faster than brain."
______
    
    From urbandictionary.com,
    
    LIONHEARTED;
    
    ◀ Learning, developing and seeing beauty in all kinds of moments in life no matter how big/small they may be. 
    
    ◀ Knowing what you're worth, treating yourself like you deserve to be treated. 
    
    ◀ Simply, just being you and being brave. 
    
    ◀ Like a lion you know, fight for what you stand for.
    
    ◀ A lionheart would never give up on its dreams.
    
    ______
    
    "Setiap orang pasti punya limitnya masing-masing, tapi aku yakin limit kamu gak segini aja, Za. Limit kamu tuh masih jauuuuh banget, bahkan masih deketan Capella, Sirius sama Arcturus daripada limit kamu."
    
    "Berarti berapa tahun cahaya limit yang aku punya?"
    
    "Hmm, 777.777 tahun cahaya? Lebay banget gak? Betelgeuse yang 13.000 kali lebih terang dari matahari aja cuma 1400 tahun cahaya."
    
    nnrslnty, 2016

LelaWidiani LelaWidiani Nov 02, 2016
Aku banget itu,, pacaran setelah menikah😁😍😘
                              Mau ngapain juga bebas... 😁😁
susiwiddy susiwiddy Sep 16, 2016
Baru prolog aku dah merinding sih gak sabar mau baca 👏👏
restifection restifection Sep 12, 2016
@anathasyiaputri udah baca ini belum? recommended put, baca deh
VIPtata VIPtata Sep 20, 2016
udah baca. lagi. sampe lupa ote dan komen gegara kebawa alur ceritanya.. beda banget dari cerita lain.. balik baca dari prolog buat komen dan vote
SearaArisugawa SearaArisugawa Mar 20, 2016
Haha jd kebayang lagu kpop dari snsd yg judulnya lionheart pas baca ini... Add dulu ya bacanya nanti hehe