[✔] DEAR DIARY 1 + Jeon Jungkook

[✔] DEAR DIARY 1 + Jeon Jungkook

42.6K Reads 4.5K Votes 21 Part Story
🍒 Arin 🍒 By nochukook- Completed

"Kau lebih sayangkan diari kau tu dari aku?" - Jungkook
  
  "Yup! Sebab diari ni dah jadi macam 'adik' aku. Sayang kau? Kau ni dah kenapa?" - Arin
  
  Memang Arin sayangkan Jungkook, TAPI hanya sekadar sayang kepada seorang kawan.
  
  "Jackson Sunbae tu dah ada girlfriend." - Jungkook
  
  "Apa yang kau merapu ni? Kau cakap macam ni sebab nak aku jauhkan diri dari Jackson Sunbae, kan?" - Arin
  
  "Nae." - Jungkook
  
  "Wae?" - Arin
  
  Wae? Kenapa? Nak tahu sebab apa? Kenalah baca ff ni. Vote and comment ok? ^^ ♡♡♡

Newrwixx_ Newrwixx_ May 13, 2016
Saya sokong awak author.. saya pon tengok 'My Love From Star jugak' (・∀・)