[C] DEAR DIARY 1 + Jeon Jungkook

[C] DEAR DIARY 1 + Jeon Jungkook

35.8K Reads 3.8K Votes 21 Part Story
#KookRin By nochukook- Completed

"Kau lebih sayangkan diari kau tu dari aku?" - Jungkook

"Yup! Sebab diari ni dah jadi macam 'adik' aku. Sayang kau? Kau ni dah kenapa?" - Arin

Memang Arin sayangkan Jungkook, TAPI hanya sekadar sayang kepada seorang kawan.

"Jackson Sunbae tu dah ada girlfriend." - Jungkook

"Apa yang kau merapu ni? Kau cakap macam ni sebab nak aku jauhkan diri dari Jackson Sunbae, kan?" - Arin

"Nae." - Jungkook

"Wae?" - Arin

Wae? Kenapa? Nak tahu sebab apa? Kenalah baca ff ni. Vote and comment ok? ^^ ♡♡♡

Newrwixx_ Newrwixx_ May 13, 2016
Saya sokong awak author.. saya pon tengok 'My Love From Star jugak' (・∀・)