HETEROCHROMIA [C]

HETEROCHROMIA [C]

95.1K Reads 8K Votes 140 Part Story
wazini gintoki By wazini Completed

Highest Rank #1
BOOK 1 (Completed)
Kisah hidup gadis yang mempunyai masalah Heterochromia Iridum yang menyebabkan dia disisih, dicemburui dan dibenci sehingga dia menjadi loner. Malah, ada yang bertindak lebih ekstrem sehingga sanggup melakukan perkara yang agak diluar norma masyarakat.

Tatkala segala konflik terlerai, Zed akhirnya kenal erti Zye di dalam hidupnya tetapi Zed ditimpa satu lagi situasi yang akhirnya membuatkan dia melupakan satu-satunya lelaki yang berjaya merobohkan Tembok China kuasa 2 di hatinya.

Adakah mereka berdua a kan bersatu juga akhirnya?

Jan-Jun 2016
 
#

BOOK 2 (OnGoing)
Rumah tangga telah terbina. Zed kini bahagia bersama pasangannya, tetapi dapatkah dia tahan dengan sikap suami sendiri yang mushy semacam tu? Apa nak buat kan, dah bergelar suami isteri dah pun. Zed telah menamatkan Master-nya, dan kini dia adalah salah seorang tenaga pengajar di Van Arkel Institute.

Pada kelas pertamanya, Zed dapat satu student, siswa, yang lain dari yang lain.

Semakin hari, Zed semakin disukai para mahasiswa, terutamanya siswa kerana Zed merahsiakan status dia. Merahsiakan fakta bahawa dia telah berkahwin. Come on la, baru 20 kot, takkan dah kahwin kot. Walaupun itu adalah faktanya.

Siswa demi siswa cuba mengayat Zed yang semestinya cun ini. Dan suami Zed pastinya jealous. berang pun ada. 

Pabila Zed sudah selesa di tempat barunya, satu lagi kejadian menimpa. Bukan menimpa Zed secara direct, tetapi menimpa suaminya sendiri. Kejadian ini cukup untuk Zed hilang kawalan secara rela. Membiarkan dirinya dikawal Black sekali lagi.

Apakah kejadian itu? Dan bagaimana Zed akan overcome masalah ni?

That's your job to find out.

June 2016 - Dis 2016

#

COPYRIGHT RESERVED. Jangan kau berani nak cilok or ciplak benda ni. Aku mungkin tak tahu, tapi Allah tahu. Dosa.

Baca dengan tenang, kalau rasa nak kentut tu, kentut je. Jangan tahan.

credit to @namijamaluddin

wazini™

ires87 ires87 Jul 05
Haha kdg2 minumla ap2 pun.. Klo da mgantok tu ttpla nk tido 😴😴
stmslkh stmslkh Nov 27
Pernah cuba minum kopi untuk hilangkan ngantuk tak tidur semalaman, tapi hampeh. Tak taulah kalau kopi tu tak berkesan atau aku yang 'luar biasa' ceh
suenshenn suenshenn Jun 26
Tipu tipu aku beriya hari2 minum kopi sebelum pergi sekolah tido jugak dlm kelas