Aku Suami Kau Isteri

Aku Suami Kau Isteri

162K Reads 7.9K Votes 43 Part Story
anissyaaa By anissyaaa Updated 7 days ago

Danish Arshad seorang lelaki yang dikatakan sempurna , namun bagi Syahira Qira lelaki itu banyak kelemahannya. Danish seorang yang dingin, keras kepala dan Qira menggelarkannya sebagai lelaki yang tak berperasaan. Kalau dah jodoh pasti tak ke mana dan itulah yang terjadi kepada mereka berdua. Mereka berkahwin bukan sebab paksaan tapi dengan rela hati tanpa mengenali antara satu sama lain. 


Unbelievable , Danish arshad nak kahwin.  Kau mimpi apa kawan? Or something happen ke kau kena tangkap basah ~NAZMI~

Qira dan Danish akhirnya berkahwin. Macam hal yang terjadi antara mereka. Bergaduh, bertengkar dan saling mengenakan satu sama lain. Qira pula terpaksa menahan sikap Danish yang macam zombi bertopengkan manusia. Tiada perasaan. 

Hari demi hari, Qira semakin mengenali Danish. Dapatkah Danish merasai erti cinta? Mampukah Qira menanganinya?

Danish Arshad: Kau kena ingat , aku ni suami dan kau tu isteri, faham? 
Syahira Aqira: Siapa boleh tahan tengok suami sendiri cedera depan mata.

No comments listed yet.