My soulmate, Miss Hijabster! [Completed]

My soulmate, Miss Hijabster! [Completed]

2.3M Reads 117K Votes 94 Part Story
aina By itsainnaaa Completed

Tengku Fahrin Issyraf sudah sebati hidupnya dikelilingi oleh para gadis. Hanya sedikit renungan ataupun wink sudah menyebabkan semua jatuh pengsan! Yang lebih parah apabila cikgu perempuan pun turut pengsan!

Dia mendapat gelaran 'King of crocodile' di SMKSI 5 tahun berturut-turut. Hebat bukan penangan Fahrin. Hanya menggunakan taktik Panahan Cinta Berapi Fahrin,perempuan sudah berada di tangannya.

Namun sejak kemunculan seorang gadis bertudung iaitu Nur Farah Ilyana membuatkan hidup Fahrin huru-hara. Segala taktik, pickupline sudah diguna namun tidak berhasil. Hanya dia seorang sahaja tidak jatuh hati dan lebih teruk bergaduh sakan.

Hanya satu peristiwa membuatkan mereka rapat. Namun kebahagiaan mereka tidak lama sehingga muncul orang ketiga membuatkan satu perselisihan faham antara Farah dan Fahrin dan mereka putus ditengah jalan.

Tahun demi tahun berlalu, akhirnya mereka dipertemukan semula.   Adakah mereka masih bermusuh atau sebaliknya?

"Biarpun ini hanya kisah cinta monyet di antara kita tetapi kisah cinta monyet ini boleh berubah menjadi kisah cinta sejati kita selamanya"

Best Achivements
08202016-  #1 in Romance!
07292016- #2 in Romance

  • adam
  • aina4lyfe
  • cinta
  • conflict
  • fafa
  • fahrin
  • farah
  • hijabster
  • iryana
  • love
  • malay
  • melayu
  • miss
  • playboy
  • teenfiction
araliys araliys Jun 30, 2017
Aku xtau jwpn dia laa😑jgn laa tnya eh eh aq vote kang citer ni baru engko tau
TheFourQueen TheFourQueen Sep 12, 2017
Farhan...  My boyfriend. Apabende ni dia dh ad ank... Aku majuk ah...
syarley_quinn syarley_quinn Oct 29, 2017
Kalo kim soo hyun tu faham jgk lah beratur smpai mcm tu.. Ni farhan je kot hahaha
niightlockk niightlockk Dec 30, 2017
OIIIII APONIIIIII (padahal dlm hati dah berbunga2 sebab diorang gaduh,dptlah aku c fahrin tu) HAHAHAHAHA
AnisfarhanaTajudin AnisfarhanaTajudin Jan 01, 2017
Mama farah sbnr nye x mati cuma tinggal kan farah je? Tapi kenape? Banyak persoalan
muhdzulhakim muhdzulhakim Aug 11, 2016
Wow,baru bab 1 dah buat org tertanye-tanye....i like
                              BTW nice chapter