NEW: Introducing Tap. Addictive chat stories for your 📲 Now in 10 languages
DOWNLOAD NOW!
Miss Hijabster, I Love You!✔

Miss Hijabster, I Love You!✔

1.7M Reads 90.2K Votes 92 Part Story
aceblack By slpzrqn_ Completed

Tengku Fahrin Issyraf sudah sebati hidupnya dikelilingi oleh para gadis. Hanya sedikit renungan ataupun wink sudah menyebabkan semua jatuh pengsan! Yang lebih parah apabila cikgu perempuan pun turut pengsan!

Dia mendapat gelaran 'King of crocodile' di SMKSI 5 tahun berturut-turut. Hebat bukan penangan Fahrin. Hanya menggunakan taktik Panahan Cinta Berapi Fahrin,perempuan sudah berada di tangannya.

Namun sejak kemunculan seorang gadis bertudung iaitu Nur Farah Ilyana membuatkan hidup Fahrin huru-hara. Segala taktik, pickupline sudah diguna namun tidak berhasil. Hanya dia seorang sahaja tidak jatuh hati dan lebih teruk bergaduh sakan.

Hanya satu peristiwa membuatkan mereka rapat. Namun kebahagiaan mereka tidak lama sehingga muncul orang ketiga membuatkan satu perselisihan faham antara Farah dan Fahrin dan mereka putus ditengah jalan.

Tahun demi tahun berlalu, akhirnya mereka dipertemukan semula.   Adakah mereka masih bermusuh atau sebaliknya?

"Biarpun ini hanya kisah cinta monyet di antara kita tetapi kisah cinta monyet ini boleh berubah menjadi kisah cinta sejati kita selamanya"

Best Achivements
08202016-  #1 in Romance!
07292016- #2 in Romance

Asal eh??  Klu playboy mesti keturunan tengku la dato la
                              Saya ni pon tengku tau. Rasa diri duhina
Dh prnh kene dh. Hati ni rasa mcm bepecah sejuta. Sakit hati giler2...... Mcm ni 💔💔💔💔
Ni kalau depan aku nih memang kene la ngn aku kalau nak main ayt deep meh lwn ngn aku confen kalah
Wow.. Pahanan cinta berapi.. Fuyoh.. Terbaik lh fahrin.. Playboy terhot
Cqiniqiysa9402 Cqiniqiysa9402 Dec 27, 2016
Assalamualaikum.tahniah brjaya siapkn your story till end.rajinnye awk kn.smpai bab 80.klau sye bab 2 pon blom tentu😅😅
Mama farah sbnr nye x mati cuma tinggal kan farah je? Tapi kenape? Banyak persoalan