For every story tagged #WattPride this month, Wattpad will donate $1 to the ILGA
Pen Your Pride
My soulmate, Miss Hijabster! [Completed]

My soulmate, Miss Hijabster! [Completed]

2.3M Reads 121K Votes 92 Part Story
cikmochii By cikmochii Completed

Tengku Fahrin Issyraf sudah sebati hidupnya dikelilingi oleh para gadis. Hanya sedikit renungan ataupun wink sudah menyebabkan semua jatuh pengsan! Yang lebih parah apabila cikgu perempuan pun turut pengsan!

Dia mendapat gelaran 'King of crocodile' di SMKSI 5 tahun berturut-turut. Hebat bukan penangan Fahrin. Hanya menggunakan taktik Panahan Cinta Berapi Fahrin,perempuan sudah berada di tangannya.

Namun sejak kemunculan seorang gadis bertudung iaitu Nur Farah Ilyana membuatkan hidup Fahrin huru-hara. Segala taktik, pickupline sudah diguna namun tidak berhasil. Hanya dia seorang sahaja tidak jatuh hati dan lebih teruk bergaduh sakan.

Hanya satu peristiwa membuatkan mereka rapat. Namun kebahagiaan mereka tidak lama sehingga muncul orang ketiga membuatkan satu perselisihan faham antara Farah dan Fahrin dan mereka putus ditengah jalan.

Tahun demi tahun berlalu, akhirnya mereka dipertemukan semula.   Adakah mereka masih bermusuh atau sebaliknya?

"Biarpun ini hanya kisah cinta monyet di antara kita tetapi kisah cinta monyet ini boleh berubah menjadi kisah cinta sejati kita selamanya"

Best Achivements
08202016-  #1 in Romance!
07292016- #2 in Romance

  • adam
  • aina4lyfe
  • cinta
  • conflict
  • fafa
  • fahrin
  • farah
  • hijabster
  • iryana
  • love
  • malay
  • melayu
  • miss
  • playboy
  • romance
  • teenfiction
araliys araliys Jun 30, 2017
Aku xtau jwpn dia laa😑jgn laa tnya eh eh aq vote kang citer ni baru engko tau
TheFourQueen TheFourQueen Sep 12, 2017
Farhan...  My boyfriend. Apabende ni dia dh ad ank... Aku majuk ah...
syarley_quinn syarley_quinn Oct 29, 2017
Kalo kim soo hyun tu faham jgk lah beratur smpai mcm tu.. Ni farhan je kot hahaha
niightlockk niightlockk Dec 30, 2017
OIIIII APONIIIIII (padahal dlm hati dah berbunga2 sebab diorang gaduh,dptlah aku c fahrin tu) HAHAHAHAHA
nurmazlisya nurmazlisya Jun 11
Okay sinopsis pon bole buat perut senak sbb gelak tk henti😂😂
AnisfarhanaTajudin AnisfarhanaTajudin Jan 01, 2017
Mama farah sbnr nye x mati cuma tinggal kan farah je? Tapi kenape? Banyak persoalan