KAU? CEO AKU?

KAU? CEO AKU?

445K Reads 6.3K Votes 18 Part Story
Maya Rahman By paflova Updated Jun 16, 2016

Dari seorang majikan yang egois bertukar menjadi seorang suami? bertahankah Aisya dengan piliham keluarganya? Bertahankah Danial Firdaus  untuk terus ego dan menafikan kebahagiaan yang muncul tanpa disedari?

"CEO kita yg dah macam singa tu kau tak kenal?" -fatini

"CEO kita tu SUAMI awak kan?! " - Amira

"Awak, nak pergi honeymoon tak?" - Aisya

"Kalau kau nak pergi, pergi lah sensorang. Kalau nak pergi dgn aku, honeymoon kita dkt lobby office"- Danial Firdaus

syaieraa syaieraa Feb 15, 2016
Tlong truskan ya...smoga smua urusan d'prmudahkn olehNya...amin😊