Singer || H.S.

Singer || H.S.

50.9K Reads 2.5K Votes 25 Part Story
Olczii3 By Olczii3 Completed

Co się stanie jeśli dwójka nieznajomych zamieszka pod jednym dachem?!


Dowiesz się czytając SINGER  :)

wiczka1512 wiczka1512 Feb 19, 2016
Ciekawie się zapowiada 😀 idę dalej 😊 
                              Zapraszam do mnie ☺
anotherlife123 anotherlife123 Jan 12, 2016
Szczerze mowiac ciekawie sie zapowiada :) czekam na next i zapraszam do siebie na konkurs Dh
kaate2134 kaate2134 Jan 09, 2016
Hej
                              Znalazłam to opowiadanie przez twoj komentarz do jakiegos rozdziału i bardzo sie ciesze ze to zrobilam. 😊 Fajny pomysl na opowiadanie, mam nadzieję, ze w nastepnym rozdziale 'akcja' sie troche rozkręci 😜 
                              Dzieki i do nastepnego ☺
pierniczek12345 pierniczek12345 Jan 09, 2016
Też mam na imię Aleksandra! Woohoo ale fejm xD A tak serio to rozdział świetny :) Zapowiada się interesująca historia :) Szkoda, że muszę czekać caały tydzień, ale jakoś to zboleję xD Życzę dużo weny i pozdrawiam :)