Benci Tapi Sayang

Benci Tapi Sayang

24.4K Reads 1.6K Votes 21 Part Story
nrhdyh.yusri By Its_hidayah Updated Nov 12

Akibat sebuah insiden yang terjadi di sebuah pasar raya ,pertemuan di antara Emir Danial dengan Zara Eleesya bukan sahaja sekadar satu perkenalan malah telah merubah hidup Zara menjadi huru-hara.

"Kenapa dalam banyak-banyak perempuan dekat dunia ni,kau pilih dia?"-Irfan Hakimi.

Zara Eleesya,seorang gadis yang  perwatakannya agak kasar sejak kecil.Hidupnya yang aman dan tenang bertukar 360 darjah tatkala dia diketemukan dengan seorang lelaki yang membuatkan hidupnya tak keruan apabila bersama.

"Woi,kau nak buat apa ni?Kau nak cabul aku eh?Arghhh!!!"-Zara Eleesya.

Emir Danial,seorang model terkenal dan pada masa yang sama menolong ayahnya,Dato Edham menguruskan syarikat SN Putra Holdings.Yang anehnya,Zara langsung tidak mengenali lelaki itu.

"Aku,Emir Danial.Model.Kau tak pernah beli majalah ke?"-Emir Danial.

Daripada pertemuan yang tragis ini,akhirnya mereka berdua terlajak ke jinjang pelamin.Soal jodoh, memang  bermacam-macam misteri dan hikmahnya.

"Kita ni dah kahwin,cuba jadi lembut sikit.Kan comel."-Emir Danial.

"Kenapa walau sekalipun,awak tak pernah cakap yang awak sayangkan,cintakan saya?"-Zara Eleesya.

"Sebab saya takut.Saya takut kalau awak tak rasa apa yang saya rasa."-Emir Danial. 

Namun,setiap rumah tangga pasti ada dugaan dan cabarannya.Kemunculan Aireen Zaheera dan Aiman Lutfi di pertengahan babak cinta,memusnahkan segalanya.

"Saya rasa,inilah masa yang sesuai untuk kita berpisah."-Zara Eleesya.

"Boleh tak awak terima takdir?Takdir yang menetapkan kita bersama."-Emir Danial

Adakah pertemuan mereka ini akan membawa erti mereka satu hati?Berkongsi satu rumah,satu bilik dan akhirnya satu katil.Berjayakah Emir Danial menawan hati Zara Eleesya?Benci Tapi Sayang!Bermula 11 Julai 2016.

fansrjn fansrjn Jul 01
Kipidap!Bab1 serius buat saya tergelak sikit time diorang terjatuh..Hehe
Nursyaza312 Nursyaza312 Jun 18
Knp baru bab1?..last saya baca dh smpi bab 25 ke 26...hishh knp ni??x update2..pastu bukk2 baru bab1...fon saya bengong ke pe
Busy kan...oh ye!buat part yg lgi sweet...Kalau boleh lah...
fansrjn fansrjn Jul 01
why always update lambat..I love this tories...Keep it up sis!
10_03s 10_03s Jul 02
Fuyooo yaya makin ramai fans >< fuh fuh merecikssss hahahahah btw keep going on your carier ok!!! Hm jgn nak lupe plakkk hahahaha and happy holidayyyy yaya ^^