You've Gotta Be Kidding Me [Asano Gakushu]

You've Gotta Be Kidding Me [Asano Gakushu]

20.9K Reads 967 Votes 20 Part Story
Akasha By Sh_Akasha Updated Nov 27

Amagawa Yura, a top student at Kunugigaoka, right behind Asano Gakushu. Just an ordinary girl, smart, cute, and well-mannered.
.
Oh, wait, she is not an ordinary girl.

Amagawa Yura, a girl with complicated family problems, which leads her to the second rank at Kunugigaoka, right behind Asano Gakushu. On the outside, she might looks like a cute and kind girl.
Spent your efforts in being her friends and she will opens her heart.
Get on her nerves and she will competes with you.
And of course, her rival is Asano Gakushu.
But what if they were childhood friends? And what if both forgot about each other?

But, hey, fate connects each other.
1st Arc - Asano Gakushu - Ongoing!
Next - [Secret!^^] - Pending!
.
Okay, summary really sucks.
Please read the story, comment, vote, and enjoy!^^
I only own OCs and some plots^^
○9 January 2016

I actually have an older brother and younger sister whom I love! ^-^
greedyling greedyling Jun 20
Nice story so far~ 
                              I would suggest tho, that you put the thoughts in italics so as not to confuse readers like me (Lol I'm stupid ya😂)
JERZAyo JERZAyo Jun 23
I just realised i have already read this before but im gonna read it again. 
                              AND THESE THREE PEOPLE ARE WEIRD TO THE POINT OF EW. I MEAN, AT LEAST BE HOT IF YOU WANNA BE A SNOBBISH PIECE OF SHÎT
Virtuosos = virtually irrelevant, rude, terrible, uneducated, over the top, stupid, obnoxious, and short.
Woah! You also play Hello Nikki?! You've gotta be kidding me! :D
                              
                              Coincidence that I was also planning to use it to design my OC for my future AssClass fanfics
                              
                              
                              Just dropping by to say how fabulous it is to find another player ^_^
Lol Yura's right about the boys in class A. XD
                              Actually, many people in the main building have weird faces. Like those two D class guys.