NEW: Introducing Tap. Addictive chat stories for your 📲 Now in 10 languages
DOWNLOAD NOW!
Minecraft Diaries One Shots

Minecraft Diaries One Shots

123K Reads 2.9K Votes 60 Part Story
Founder_of_food By IDGAF_Jordan Updated May 20

NO LONGER TAKING ANY REQUESTS!!! For now   .w.

Cover credit goes to @Siphlix

Kim_Nunjoon Kim_Nunjoon May 29, 2016
I read sweetheart and serious wrong, instead I thought it was Santorious and Sweatshirt. Man I hate that guy.
mememonkey46 mememonkey46 Jun 12, 2016
Am I weird because I have a crush on Zane? HIS FACE IS JUST SO CHUBBY FROM ALL THEM CUPCAKES I JUST WANNA SQUEEZE THEM. lol I just died. 😎
Sathera248 Sathera248 May 21, 2016
Awwww, I remember when I was like that to my parents when they were kissing! And now I'm reading romantic FanFics 😂
Nope cuz i love yr cute brother more then u :p 
                              
                              Vylad:Is it me? 
                              Me:Nope :p 
                              Vylad:But u said his the cute brother and i am
                              Me:Wrong! Its Garroth
                              Garroth:...0///0
                              Me:u-uh..GOTTA GO FEED MY CAT!!
                              Garroth:STOP COPYING MY MOVES!!
- - Apr 04, 2016
lol my OC (because my irl name is the same as some one in MCD) is a girl version OF Zane lol
FrenchPokingOtaku FrenchPokingOtaku Jun 24, 2016
Jane rhymes with Zane and I was kidnapped by Bane who gave my a Hang(er) and now I have it for my Cane