Love Hate Relationship (Ticcimask)

Love Hate Relationship (Ticcimask)

51.7K Reads 1.7K Votes 18 Part Story
Just a kid named Dan By SomeoneOnHere Completed

A new proxy is said to be coming to the mansion. Then Masky sees that this new proxy is pretty annoying, and he starts to despise the smaller proxy. But what will happen when he actually started to get feelings for him?

(Btw, this will be PG13, so it will only have cursing as the bad thing. I'm not writing weird stuffs)

  • creepypasta
  • hoodie
  • masky
  • proxies
  • ticcimask
  • toby
gameplayer2803 gameplayer2803 Dec 18, 2017
OMG I DIED READDING THIS PART AND THEN AS I WENT TO THE NEXT CHAPTER ONE OF MY OPTION'S WERE ANDOTHER TICCIMASK AND SHORT STORYS WITH A RAINBOW SHARK LOL
ToxiicOpal ToxiicOpal Aug 03, 2017
WELCOME BRIAN! HERE WE HAVE KNIVES, HEART SHAPED COOKIES TO FEED OUR VICTIMS WITH LOVE AND A BUNCH OF KIDNAPPED PEOPLE TOGETHER!!!
BrokenToy BrokenToy Oct 08, 2017
H-Hah.... H-heh.. *Starts twitching and puts on crooked smile*.. I- I.. H-hah.. I'm f-fine... F-fine.. Yeah.. Hah.... F-fine!...
Kawaiiotaku96 Kawaiiotaku96 Sep 09, 2017
ONE OF US ONE OF US GIBBLE GOOBLE GIBBLE GOOBLE I'm sorry that's how I always one of us
lucythereader123 lucythereader123 Nov 10, 2017
Wtf is hero brine doing in here hero brine is not a creepy pasta at least I think he's is
ToxiicOpal ToxiicOpal Aug 03, 2017
What did they say to Toby...? -holds knife up so high ready to attack-