Budak Gengstar Vs Budak Pengawas

Budak Gengstar Vs Budak Pengawas

178K Reads 8K Votes 49 Part Story
Nhay. By QasihHuda Completed

Sinopsis 
Apabila jumpa je kat sekolah ed dengan mia mesti bergadoh pasal benda² kecik. Semestinya denda yang lakukan oleh Mia sering kali buat kesalahan yang membuatkan ed selalu dendannya amat berat. Sebab Mia ni budak gengstar suka langgar peraturan sekolah. 
Dasyatt Perangan dia orang walaupun cikit punya hal. 
Hahaha.
Jumpa gadoh.  Tahu la satu lagi budak gengster dan budak pengawas!  pergg memang meletop satu sekolah kalau cerita sikit dia tersebar satu sekolah.  Puan Elain Tay selalu cam aku jee. Tahu la yang dia tuh mak i. Hahah perasan mak i apenya. Mak tiri yang mcn rimauuu fuhhhh.Takot tengok mata dia yg garang tuh. Kelas yang mia minta tuh ada kaitan dengan saya.
Semua aktiviti koku pun. Nama² cikgu pun nama sebenar.  
Dalam diam maybe Mia suka Ed tuh.  Huhu. Tapi ada je halangan yang timpa. Sedihhh Mia. Kesian Mia. 
Nak tahu cite selanjutnya baca la. 
Well korang berminat takk?  
Ni sinopsis tak berapa byk sgt. 
Aku tak geti buat sinopsis ni. 
Maaf yoo. 
hope enjoy ^_^

- - May 23, 2016
lawak btul...slalunya pompuan yg kene kan laki,ni terbalik lak
azri_maleficent azri_maleficent Feb 24, 2016
Cter pnjang lah best plus bahasa tu saya kurang fham skit. Kene btol kan skit✌️
AinnaRahmat AinnaRahmat Mar 07, 2016
Ex smk p methodist ke ni ? ..mesti apple cikgu ekonomi yg terkenal smpai sekarang ...
dumb_xoxo dumb_xoxo Mar 04, 2016
Saya ada x fhm apa yg awk tulis. Tpi boleh baiki 😊 best cerita ni 👏👏👌
puteriZaza puteriZaza Jun 22, 2016
intro short but nice. sory komen tetibe..but then u kejap pggl aku kjap pkai mia.. should constant la klu dh dlm satu ayt . cth aku capai tuala n mndi.. no need to mia cpai tuala. aku pergi mandi.. mcm 2 watak berbeza.. soorryy..