skype? - a jungkook fanfiction

skype? - a jungkook fanfiction

522K Reads 15.2K Votes 82 Part Story
bangtanin By bangtanin Completed

it all started with a simple accidental conversation.
"skype?"
"who are you?"
"jungkook"
"yeah, sure."

[ highest ranking: #70 on Fanfiction ] (i don't even pay attention anymore lol rip)

  • bangtanboys
  • bts
  • bulletproofboyscouts
  • goldenmaknae
  • hoseok
  • jhope
  • jimin
  • jin
  • jungkook
  • jungkookie
  • kookie
  • kpop
  • namjoon
  • rapmon
  • rapmonster
  • suga
  • taehyung
  • vkook
  • yoongi
Everyone just here talking about Irene and here I am thinking who the hell names their child 'pepper'😂😂
I have never listened to girl group songs except girls generation....and I.O.I
Lunar442 Lunar442 Jun 29
With Jungkook and Taehyung tied with this person,DANG IT,I WAS CAUGHT
Hello! ❤️❤️I love your story author ❤️❤️
                              
                              Please check out my BTS SMUT too! ❤️❤️❤️❤️
                              
                              Pls vote and support me too. Thanks Author. Love you!! ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Omg my EXO bias is Baekhyun but Xiumin is like my bias wrecker
cyltea cyltea Jan 28
Pls don't say anything cringe.. your talking to the real kookie women..