Kahwin Dengan Musuh ?! (hold on)

Kahwin Dengan Musuh ?! (hold on)

46.1K Reads 2K Votes 50 Part Story
amirah izzati By Amyra_hazri Updated Nov 28

Aku.. Nureen Aisha Dato' Azhar. Seawal usia 17 tahun aku disuruh kahwin oleh parents aku. Memang tak la aku nak setuju. SPM pun tak lepas lagi. Dah la mereka suruh aku kahwin dengan orang yang paling aku benci dekat dunia ni.

Fariz Hakiem, musuh aku. Ada kisah hitam antara aku dan dia menyebabkan kitorang bermusuh.

Rancangan untuk mengagalkan perkahwinan aku dan Fariz dirancang setelah kepulangan abang aku.

"Hish! Menyampah. Dah la. Nak sangat kan orang kahwin dengan dia?"

"Ehh.. bukan macam tu dik. Abang pun tak nak tengok adik abang menderita. Abang akan tolong adik supaya adik dengan dia tak dapat kahwin." 

"Okay. Ada banyak cara yang Reen dah fikir untuk menghalang rancangan mama papa untuk nikahkan kitorang." 

"What is it?" 

Apakah rancangan yang dirancang? Berjayakah? Adakah aku akan terjerat dengan rancangan aku sendiri?

Sy sukakan cerita yg buat Sy curious. Ble mcm ni , X syok nk bce 😁
Baru baca bab 1 tp mcm dh bleh agak keseluruhan cter dye mcm mne
Komen Sy ikhlas.  Harap pnulis dpt plbagaikan cara penulisan 😄😊