BTS SESAT KAT GANU ? ✔

BTS SESAT KAT GANU ? ✔

35K Reads 3K Votes 22 Part Story
👑 By metayeon Completed

『 Complete ✍ 』

Akibat tersalah kapal terbang , percutian sepatutnya di Kedah itu bertukar menjadi kehidupan sebagai orang kampung di Terengganu . 

Mujurlah ada Tok Wan dan Nek Mah yang sudi mengajak mereka tinggal bersama . Tetapi bila sampai dirumah pasangan warga emas itu , mereka bertembung pula dengan cucu-cucu perempuan pasangan itu yang bermulut tidak berinsurans dan bebas GST . 

Kecoh dan huru-hara tetapi banyak kenangan indah bila dikenangan . Banyak kerenah tetapi rindu bila tiada . Bising tapi periang . Jahat tapi ambil berat . Nakal tapi bertimbang rasa . Itulah Cousinz , tujuh sepupu yang kehilangan ibu bapa sejak kecil dalam satu kebakaran besar . Bagi BTS , itulah percutian yang paling hebat yang mereka tidak akan lupakan sampai bila-bila . 

Apakah kenangan indah itu ? Siapakah Cousinsz ? Apakah perangai mereka itu ? Apakah kisah yang terjadi ? Nak tahu ? Kenalah baca ~

Oh ya , kepada yang anti typo , jangan baca sebab typo bersepah dalam ni AHAHAHAHA 

©metayeon ✍  2015
  ↳ 151204 ➳ 160702 ↰

【 ❀#BangtanCousinsz】

Highest Rank ; ㅡ 170911° #147 in Fanfiction

  • bangtan
  • bts
  • debutfanfic
  • fanfiction
  • jeonjungkook
  • jhope
  • jimin
  • jin
  • junghoseok
  • jungkook
  • kimnamjoon
  • kimseokjin
  • kimtaehyung
  • malaysiafanfic
  • minyoongi
  • parkjimin
  • rapmon
  • suga
  • terengganu♡
hfizahh hfizahh Jun 03
Namjoon ngan suga je paham hobie mesti kurang jelas kan??😂😂
Aku nak jadi watak.... Tak. Tak nak watak. Jadi pelihat je. Semua aku tak kenai. Aku tak minat KPOP. Tapi nak baca jugak. K bebel tak habis lagi.. Nantikan... 
                              
                              
                              K bosan bye.
Suga dan swag dia x leh tinggal langsung kann😂😂😂😑
joopethene joopethene 3 days ago
Excuse me... Kim taehyung I dah booking k... I nak jadikan bakal menantu utk mummy I
jihooniesm jihooniesm Jan 13
@RapJoy_Couple wehyy!!Nma meen kt sini!!!!😂😂😂👏👏